Питання загартування дитини часто викликає суперечки серед батьків та педагогів. Якими ж рекомендаціями керуватись і коли починати загартовувати дітей? Яких правил та принципів слід дотримуватися?
Серед педагогів та батьків часто виникають суперечки з приводу того, коли саме і як починати загартовування дітей. Тож розглянемо це питання докладніше.
Загартування — це підвищення імунних сил організму дитини та опірності до несприятливих впливів навколишнього середовища.
Напередодні сезону канікул, відпусток і пляжного відпочинку це питання набуває гострої актуальності, оскільки дитину слід підготувати до розмаїття літніх розваг. Отже, теплий весняний період є найліпшим для початку загартувальних процедур.
Загартування дитини має базуватися на трьох принципах: поступовості, систематичності, безперервності.
Під час загартування дітей необхідно дотримуватися таких правил:
• розпочинати загартування слід тільки тоді, коли дитина здорова та добре почувається;
• загартувальні процедури слід проводити систематично та послідовно;
• враховувати індивідуальні особливості дитячого організму;
• не проводити процедури загартування, коли дитина нездужає;
• відновлювати процедури після хвороби слід поступово і лише з дозволу педіатра.
Якщо проводити процедури гартування систематично та дотримуватися правильного режиму дня, то здоров’я дітей поліпшується.
Про різновиди та правила проведення загартування дитячого організму читайте в квітневому номері журналу «Медична сестра дошкільного закладу».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію