Загартування організму дитини слід розпочинати навесні

Питання загартування дитини часто викликає суперечки серед батьків та педагогів. Якими ж рекомендаціями керуватись і коли починати загартовувати дітей? Яких правил та принципів слід дотримуватися?

Серед педагогів та батьків часто виникають суперечки з приводу того, коли саме і як починати загартовування дітей. Тож розглянемо це питання докладніше.

Загартування — це підвищення імунних сил організму дитини та опірності до несприятливих впливів навколишнього середовища.

Напередодні сезону канікул, відпусток і пляжного відпочинку це питання набуває гострої актуальності, оскільки дитину слід підготувати до розмаїття літніх розваг. Отже, теплий весняний період є найліпшим для початку загартувальних процедур.

Загартування дитини має базуватися на трьох принципах: поступовості, систематичності, безперервності.


Під час загартування дітей необхідно дотримуватися таких правил:
• розпочинати загартування слід тільки тоді, коли дитина здорова та добре почувається;
• загартувальні процедури слід проводити систематично та послідовно;
• враховувати індивідуальні особливості дитячого організму;
• не проводити процедури загартування, коли дитина нездужає;
• відновлювати процедури після хвороби слід поступово і лише з дозволу педіатра.

Якщо проводити процедури гартування систематично та дотримуватися правильного режиму дня, то здоров’я дітей поліпшується.

Про різновиди та правила проведення загартування дитячого організму читайте в квітневому номері журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62007

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді