Питання загартування дитини часто викликає суперечки серед батьків та педагогів. Якими ж рекомендаціями керуватись і коли починати загартовувати дітей? Яких правил та принципів слід дотримуватися?
Серед педагогів та батьків часто виникають суперечки з приводу того, коли саме і як починати загартовування дітей. Тож розглянемо це питання докладніше.
Загартування — це підвищення імунних сил організму дитини та опірності до несприятливих впливів навколишнього середовища.
Напередодні сезону канікул, відпусток і пляжного відпочинку це питання набуває гострої актуальності, оскільки дитину слід підготувати до розмаїття літніх розваг. Отже, теплий весняний період є найліпшим для початку загартувальних процедур.
Загартування дитини має базуватися на трьох принципах: поступовості, систематичності, безперервності.
Під час загартування дітей необхідно дотримуватися таких правил:
• розпочинати загартування слід тільки тоді, коли дитина здорова та добре почувається;
• загартувальні процедури слід проводити систематично та послідовно;
• враховувати індивідуальні особливості дитячого організму;
• не проводити процедури загартування, коли дитина нездужає;
• відновлювати процедури після хвороби слід поступово і лише з дозволу педіатра.
Якщо проводити процедури гартування систематично та дотримуватися правильного режиму дня, то здоров’я дітей поліпшується.
Про різновиди та правила проведення загартування дитячого організму читайте в квітневому номері журналу «Медична сестра дошкільного закладу».
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку