Міністерство освіти і науки України ініціює реалізацію Президентської програми для найталановитіших дітей «Інтелектуальне майбутнє України», що спрямована на підтримку обдарованої учнівської молоді.
За підтримки Міністерства освіти і науки України (МОН) стартує Президентська програма для найталановитіших дітей «Інтелектуальне майбутнє України», повідомляє Урядовий портал.
Згідно з наказом МОН від 26.04.2013 № 467, до 15 вересня 2013 року Інститут інноваційних технологій і змісту освіти має створити банк інтелектуальних досягнень (винаходів, творчих проектів та наукових здобутків дітей).
До 1 вересня Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти спільно з Національною академією педагогічних наук будуть розроблені положення про експертну раду для визначення найкращих досягнень учнівської молоді.
Крім того, департаментом вищої освіти МОН будуть внесені зміни до Умов прийому до вищих навчальних закладів у 2014 році в частині уточнення переліку пільгових категорій вступників.
«Ми започаткуємо для найталановитіших дітей програму «Інтелектуальне майбутнє України», надамо їм додаткові умови і можливості для реалізації своїх талантів», — зазначив Президент України Віктор Янукович.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками