Затверджено показники підготовки спеціалістів ПТНЗ у 2013 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурсна комісія з відбору виконавців державного замовлення затвердила показники підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів у професійно-технічних навчальних закладах у 2013 році.

19 червня 2013 року відбулося перше засідання конкурсної комісії, на якому було затверджено показники підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів у ПТНЗ у 2013 році.

Члени конкурсної комісії обговорили питання забезпечення ринку праці новими робітничими професіями та внесли пропозиції щодо розширення підготовки кадрів за технологічно складними професіями, повідомляє Міністерство освіти і науки.

Голова конкурсної комісії Євген Суліма запропонував схвалити розподіл обсягів державного замовлення у розрізі кожного навчального закладу, освітньо-кваліфікаційних рівнів та напрямів економічної діяльності.

Представлені показники державного замовлення були затверджені одноголосно. Крім того, департаменту професійно-технічної освіти МОН доручено підготувати наказ щодо затвердження державного замовлення на підготовку спеціалістів у ПТНЗ у 2013 році.

Директор департаменту професійно-технічної освіти МОН В’ячеслав Супрун зазначив, що з державних ПТНЗ України у 2013 році буде випущено 236 тисяч кваліфікованих робітничих кадрів. Посадовець зауважив, що це на 17% більше, ніж у минулому році.

Нагадаємо, що державне замовлення здійснюється відповідно до Порядку формування обсягів підготовки робітничих кадрів за конкретними угодами між навчальними закладами та роботодавцями. У кожному регіоні показники розглядаються на регіональних міжгалузевих радах з питань професійно-технічної освіти.

Заявки на державне замовлення подаються до Міністерства освіти і науки після погодження з державними адміністраціями.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282466

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110430

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді