Затверджено показники підготовки спеціалістів ПТНЗ у 2013 році

Конкурсна комісія з відбору виконавців державного замовлення затвердила показники підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів у професійно-технічних навчальних закладах у 2013 році.

19 червня 2013 року відбулося перше засідання конкурсної комісії, на якому було затверджено показники підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів у ПТНЗ у 2013 році.

Члени конкурсної комісії обговорили питання забезпечення ринку праці новими робітничими професіями та внесли пропозиції щодо розширення підготовки кадрів за технологічно складними професіями, повідомляє Міністерство освіти і науки.

Голова конкурсної комісії Євген Суліма запропонував схвалити розподіл обсягів державного замовлення у розрізі кожного навчального закладу, освітньо-кваліфікаційних рівнів та напрямів економічної діяльності.

Представлені показники державного замовлення були затверджені одноголосно. Крім того, департаменту професійно-технічної освіти МОН доручено підготувати наказ щодо затвердження державного замовлення на підготовку спеціалістів у ПТНЗ у 2013 році.

Директор департаменту професійно-технічної освіти МОН В’ячеслав Супрун зазначив, що з державних ПТНЗ України у 2013 році буде випущено 236 тисяч кваліфікованих робітничих кадрів. Посадовець зауважив, що це на 17% більше, ніж у минулому році.

Нагадаємо, що державне замовлення здійснюється відповідно до Порядку формування обсягів підготовки робітничих кадрів за конкретними угодами між навчальними закладами та роботодавцями. У кожному регіоні показники розглядаються на регіональних міжгалузевих радах з питань професійно-технічної освіти.

Заявки на державне замовлення подаються до Міністерства освіти і науки після погодження з державними адміністраціями.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62010

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді