21 червня — найщасливіший день у році!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Британський учений на ім’я Кліфф Арнолл вивів формулу, що визначила найщасливіший день у році — 21 червня. За його підрахунками кількість позитивних чинників у цей день досягає максимуму.

Кліфф Арнолл, учений з Великої Британії, визначив найщасливіший день року.

Згідно з його формулою 21-го червня кількість позитивних чинників, що поліпшують настрій людини, досягає максимуму, повідомляють іноземні ЗМІ.

Формула щастя виглядає так: O + (NхS) + Cpm/T + He, де О — можливість проводити час на відкритому повітрі, N — спілкування з природою, S — соціальна взаємодія, Cpm — дитячі спогади про літо та позитивні думки, Т — температура за вікном і, нарешті, He — передчуття вихідних.

Для того щоб визначити найщасливіший день у році, Кліфф Арнолл вставив усі ці чинники у своє рівняння.

Учений не обійшов увагою і найдепресивніший день року. На його думку, він припадає на понеділок наприкінці січня і неофіційно називається Blue Monday (Сумний понеділок).

У цьому випадку британець враховував такі чинники, як холодна зимова погода, борги, що залишилися після святкування Різдва, та сумний настрій після закінчення новорічних свят.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282491

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
67

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді