Побачив світ липневий номер журналу «Практичний психолог: Школа»

Свіжий номер (№ 7/2013) щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа» присвячено темі «Діти групи ризику». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Липневий номер фахового журналу «Практичний психолог: Школа» на своїх сторінках розкриває проблему роботи з дітьми групи ризику.

У статті «Діти групи ризику» подано загальну характеристику дітей, які входять до групи ризику. Детально розглянуто показники, за якими визначають дітей групи ризику; описано соціальний, особистісний та поведінковий чинники віднесення дітей до групи ризику. Розкрито сутнісні характеристики понять «важковиховувані діти» та «педагогічно-занедбані діти».

«Профілактична та корекційна робота з дітьми­правопорушниками» — розглянуто особливості роботи практичного психолога з дітьми-правопорушниками. Подано семінар-практикум для практичних психологів «Особливості роботи з дітьми-правопорушниками», а також орієнтовну програму призупинення делінквентної поведінки дітей.

У статті «Ліворукі діти: специфіка розвитку та навчання» описано особливості функціонування правої та лівої півкуль головного мозку, зокрема його функціональну, мануальну та сенсорну асиметрію. Вказано на відмінність понять «лівацтво» та «ліворукість», подано основні види ліворукості.

У рубриці «Робоча ситуація» надано рекомендації батькам щодо налагодження контакту з підлітком. Описано можливі варіанти взаємодії батьків з підлітком

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді