Побачив світ липневий номер журналу «Практичний психолог: Школа»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Свіжий номер (№ 7/2013) щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа» присвячено темі «Діти групи ризику». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Липневий номер фахового журналу «Практичний психолог: Школа» на своїх сторінках розкриває проблему роботи з дітьми групи ризику.

У статті «Діти групи ризику» подано загальну характеристику дітей, які входять до групи ризику. Детально розглянуто показники, за якими визначають дітей групи ризику; описано соціальний, особистісний та поведінковий чинники віднесення дітей до групи ризику. Розкрито сутнісні характеристики понять «важковиховувані діти» та «педагогічно-занедбані діти».

«Профілактична та корекційна робота з дітьми­правопорушниками» — розглянуто особливості роботи практичного психолога з дітьми-правопорушниками. Подано семінар-практикум для практичних психологів «Особливості роботи з дітьми-правопорушниками», а також орієнтовну програму призупинення делінквентної поведінки дітей.

У статті «Ліворукі діти: специфіка розвитку та навчання» описано особливості функціонування правої та лівої півкуль головного мозку, зокрема його функціональну, мануальну та сенсорну асиметрію. Вказано на відмінність понять «лівацтво» та «ліворукість», подано основні види ліворукості.

У рубриці «Робоча ситуація» надано рекомендації батькам щодо налагодження контакту з підлітком. Описано можливі варіанти взаємодії батьків з підлітком

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7112

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3168

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
805

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді