У Києві відкрито дитячий садок для дітей із синдромом Дауна

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Подільському районі Києва відкрили дошкільний навчальний заклад, який прийматиме дітей із синдромом Дауна. З ними працюватимуть психолог та спеціаліст з дефектології.

У новому дитячому садку «Ластівка», що знаходиться у Подільському районі міста Києва, створили інклюзивну групу для дітей з синдромом Дауна.

Директор закладу Тетяна Безмілова розповіла, що зараз у садку організовано групу, яку відвідуватимуть 6-10 дітей. За навчання в цій групі не потрібно буде платити, оскільки сам дитячий садок знаходиться у комунальній власності.

«У нашому садку навчаються звичайні діти, і тепер особливі малюки отримали можливість навчатися разом з ними», — зазначила директор.

Вона також пояснила, що з дітьми додатково займатимуться психолог та спеціаліст з дефектології.

Нагадаємо, що цьогоріч влада Києва розпочала реалізацію програми, в рамках якої в дитячих садках мають з’явитися інклюзивні групи для особливих дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282601

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
3

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді