У Подільському районі Києва відкрили дошкільний навчальний заклад, який прийматиме дітей із синдромом Дауна. З ними працюватимуть психолог та спеціаліст з дефектології.
У новому дитячому садку «Ластівка», що знаходиться у Подільському районі міста Києва, створили інклюзивну групу для дітей з синдромом Дауна.
Директор закладу Тетяна Безмілова розповіла, що зараз у садку організовано групу, яку відвідуватимуть 6-10 дітей. За навчання в цій групі не потрібно буде платити, оскільки сам дитячий садок знаходиться у комунальній власності.
«У нашому садку навчаються звичайні діти, і тепер особливі малюки отримали можливість навчатися разом з ними», — зазначила директор.
Вона також пояснила, що з дітьми додатково займатимуться психолог та спеціаліст з дефектології.
Нагадаємо, що цьогоріч влада Києва розпочала реалізацію програми, в рамках якої в дитячих садках мають з’явитися інклюзивні групи для особливих дітей.
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця