Яка тривалість робочого часу вчителя, прийнятого на ставку?

Педагогічне навантаження — це час, призначений для здійснення навчально-виховного процесу: 18 годин протягом навчального тижня, що становлять тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності.

Робочий час вчителя загальноосвітнього навчального закладу, якого прийнято на ставку, складається з виконання навчального навантаження 18 годин на тиждень та інших видів педагогічної діяльності.

Педагогічне навантаження вчителя включає 18 навчальних годин протягом навчального тижня, що становлять тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності в такому співвідношенні до тарифної ставки:

  • класне керівництво — 20-25 відсотків;
  • перевірка зошитів — 10-20 відсотків;
  • завідування майстернями — 15-20 відсотків;
  • завідування навчальними кабінетами — 10-15 відсотків.
  • завідування навчально-дослідними ділянками — 10-15 відсотків.

Законодавством передбачено скорочений робочий час для педагогічних працівників. Проте, оскільки конкретної тривалості робочого часу не визначено, він встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу, посадовою інструкцією працівника, колективним договором, іншими локальними нормативно-правовими актами. Цими ж документами визначається і тривалість роботи працівників під час канікул.

Залучення учителів, які індивідуально навчають дітей за медичними показаннями, до виконання іншої організаційно-педагогічної роботи у канікулярний період здійснюється в межах кількості годин навчального навантаження, установленого при тарифікації до початку канікул, як консультує київська профспілка освітян.

Періоди, впродовж яких у навчальних закладах не здійснюється навчальний процес (освітня діяльність) у зв’язку із санітарно-епідеміологічними, кліматичними чи іншими, не залежними від працівників обставинами, є робочим часом педагогічних та інших працівників. У зазначений час працівники залучаються до навчально-виховної, організаційно-методичної, організаційно-педа­гогічної роботи відповідно до наказу керівника закладу в порядку, передбаченому колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9720

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31363

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20657

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10872

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді