З пунктів проходження ЗНО видалили за списування 529 абітурієнтів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Цьогоріч 3/4 пунктів тестування були обладнані металошукачами та іншою технікою для виявлення технічних пристроїв у абітурієнтів. Проте більше 500 учасників все ж таки намагалися списати.

Під час основної сесії 2013 року через порушення процедури тестування більше 500 учасників ЗНО було видалено з пунктів проходження, а їхні роботи анульовано.

Як відомо, для боротьби з використанням технічних засобів під час проведення ЗНО були впроваджені технологічні перерви для перевірок абітурієнтів щодо наявності у них засобів зв’язку, пристроїв зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації.

Окрім того, цьогоріч 3/4 пунктів тестування були обладнані металошукачами та іншою технікою для виявлення технічних пристроїв у абітурієнтів.

Для недопущення списування учасниками ЗНО міністр освіти Дмитро Табачник пропонує анулювати роботи абітурієнтів, викритих на списуванні під час ЗНО, і не допускати їх до повторного тестування у наступні два роки.

«Я обіцяю, що наступного року ми використаємо досвід Франції... Тих, у кого було вилучено пристрої (для списування), також на кілька років позбавлятимемо (права складати ЗНО). Радитимемося з педагогічною громадськістю: на рік чи на два», — повідомив для ЗМІ міністр освіти.

Чинна норма у Франції передбачає позбавлення права складати тестування на п’ять років, якщо абітурієнта викрили на списуванні.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282584

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді