Зустрічайте свіжий випуск журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»!

Липневе число журналу присвячено актуальній та болісній темі — «Діти групи ризику». Нинішня ситуація взаємодії педагогів з дітьми істотно відрізняється від тієї, що була 12–15 років тому, і насамперед формальними, проте сутнісними моментами.

Сьогодні перед практичним психологом постало завдання запобігати появі відхилень у поведінці дитини, які доволі часто з’являються через необізнаність чи надмірну самовпевненість педагогів та батьків у власних знаннях і вміннях. Тому липневий номер щомісячного журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» присвячено темі «Діти групи ризику».

Актуальні проблеми соціально-дезадаптованої поведінки дітей, відсутність знань і навичок здорового способу життя, своєчасних соціально-адаптивних стратегій поведінки в дорослої частини населення не дає змоги надавати результативну психологічну та соціальну підтримку дітям, й насамперед, попереджати виникнення девіантної поведінки дітей. Цю проблематику й висвітлює стаття «Діти групи ризику».

Корисною для практичного психолога стане стаття «Діагностика агресивності», присвячена проблемі агресивності школярів, що ускладнює пристосування до умов життя в суспільстві та є одним із основних чинників їх девіантної поведінки. У статті надано інформацію про те, як правильно провести діагностику агресивності та обрати відповідні напрями корекційної роботи.

Стаття «Ліворукі діти: специфіка розвитку та навчання» звертає увагу психолога на його першочергові завдання: створення максимально комфортних умов навчання ліворуких дітей задля збереження їхнього здоров’я, реалізації індивідуальних можливостей та здібностей, і розуміння особливостей розвитку таких дітей.

«Розвиток вольової поведінки дитини 6–7 років» — у статті йде мова про неприємні ситуації, що виникають у процесі учбової діяльності, зумовлені недостатнім вольовим розвитком дитини. Щоб запобігти виникненню недоліків у навчанні, необхідно забезпечити оптимальний розвиток вольової поведінки дитини старшого дошкільного віку.

Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді