Зустрічайте свіжий випуск журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Липневе число журналу присвячено актуальній та болісній темі — «Діти групи ризику». Нинішня ситуація взаємодії педагогів з дітьми істотно відрізняється від тієї, що була 12–15 років тому, і насамперед формальними, проте сутнісними моментами.

Сьогодні перед практичним психологом постало завдання запобігати появі відхилень у поведінці дитини, які доволі часто з’являються через необізнаність чи надмірну самовпевненість педагогів та батьків у власних знаннях і вміннях. Тому липневий номер щомісячного журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» присвячено темі «Діти групи ризику».

Актуальні проблеми соціально-дезадаптованої поведінки дітей, відсутність знань і навичок здорового способу життя, своєчасних соціально-адаптивних стратегій поведінки в дорослої частини населення не дає змоги надавати результативну психологічну та соціальну підтримку дітям, й насамперед, попереджати виникнення девіантної поведінки дітей. Цю проблематику й висвітлює стаття «Діти групи ризику».

Корисною для практичного психолога стане стаття «Діагностика агресивності», присвячена проблемі агресивності школярів, що ускладнює пристосування до умов життя в суспільстві та є одним із основних чинників їх девіантної поведінки. У статті надано інформацію про те, як правильно провести діагностику агресивності та обрати відповідні напрями корекційної роботи.

Стаття «Ліворукі діти: специфіка розвитку та навчання» звертає увагу психолога на його першочергові завдання: створення максимально комфортних умов навчання ліворуких дітей задля збереження їхнього здоров’я, реалізації індивідуальних можливостей та здібностей, і розуміння особливостей розвитку таких дітей.

«Розвиток вольової поведінки дитини 6–7 років» — у статті йде мова про неприємні ситуації, що виникають у процесі учбової діяльності, зумовлені недостатнім вольовим розвитком дитини. Щоб запобігти виникненню недоліків у навчанні, необхідно забезпечити оптимальний розвиток вольової поведінки дитини старшого дошкільного віку.

Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273728

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2151

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19558

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді