Учені визначили «трикутник щастя»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Австралійські психологи визначили так званий «трикутник щастя». На думку вчених, наявність трьох складових забезпечить щасливе життя кожної людини.

Учені з Австралії відкрили секрет щасливого життя. Вони розрахували так званий «трикутник щастя», наявність складових якого є запорукою успіху.

На думку іноземних учених, людині достатньо бути забезпеченою трьома складовими: люблячим партнером, доходом, що відповідає 100 тис. доларів, та соціальною активністю, що спрямовує в житті.

Натомість такі «дрібниці», як зайва вага та стан здоров’я, не можуть перешкодити щастю. Це засвідчили результати досліджень, проведених фахівцями Університету А. Дікіна (Мельбурн, Австралія) під головуванням професора Роберта Каммінса.

Аналіз 29 досліджень, проведених упродовж останніх 12 років, виявив: виключаючи реально важкі захворювання, стан здоров'я сам по собі не входить у «трикутник щастя». Не такими важливими стали й місце проживання, рід занять, наявність або відсутність дітей.

Крім того, професор Роберт Каммінс стверджує, що його дослідження підтверджують: з віком життя покращується.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282576

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
131

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді