У МОН переглянуть програми підготовки фахівців з німецької мови

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

25 липня 2013 року, у Міністерстві освіти і науки обговорили проект щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з німецької мові, а також питання професійного розвитку вчителів іноземної.

Учора, 25 липня 2013 року, відбулася зустріч заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського та керівника мовного відділу Гете-Інституту в Україні Петри Кйоппель-Майер.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки, сторони обговорили питання розвитку спільного проекту щодо оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл України.

Заступник міністра зазначив, що на сьогодні 52% учнів 5-х класів обрали німецьку мову як другу іноземну. Такі високі показники вимагають перегляду програм фахової перепідготовки вчителів німецької мови та створення відповідного навчально-методичного забезпечення.

Результатом зустрічі стала домовленість про те, що Гете-Інститут сприятиме професійному розвитку вчителя німецької мови шляхом створення нової Програми для інститутів післядипломної освіти, проведення тренінгів для вчителів у обласних центрах України, забезпечення методичною літературою та допомогою в організації учнівських олімпіад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2777

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
213

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273326

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді