25 липня 2013 року, у Міністерстві освіти і науки обговорили проект щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з німецької мові, а також питання професійного розвитку вчителів іноземної.
Учора, 25 липня 2013 року, відбулася зустріч заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського та керівника мовного відділу Гете-Інституту в Україні Петри Кйоппель-Майер.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки, сторони обговорили питання розвитку спільного проекту щодо оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл України.
Заступник міністра зазначив, що на сьогодні 52% учнів 5-х класів обрали німецьку мову як другу іноземну. Такі високі показники вимагають перегляду програм фахової перепідготовки вчителів німецької мови та створення відповідного навчально-методичного забезпечення.
Результатом зустрічі стала домовленість про те, що Гете-Інститут сприятиме професійному розвитку вчителя німецької мови шляхом створення нової Програми для інститутів післядипломної освіти, проведення тренінгів для вчителів у обласних центрах України, забезпечення методичною літературою та допомогою в організації учнівських олімпіад.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?