У Міністерстві освіти і науки України затверджено заходи, що спрямовані на впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах. Програма дій розрахована на період до 2015 року.
Наказом Міністерства освіти і науки України (МОН) від 23 липня 2013 року № 1034 затверджено заходи щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року.
Відповідальними за реалізацію передбачених заходів є:
- департамент загальної середньої дошкільної освіти;
- Інститут інноваційних технологій і змісту освіти;
- Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим;
- департаменти (управління) освіти і науки (молоді та спорту) обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, повідомляє МОН.
Про стан виконання заходів, а також з метою узагальнення та інформування Адміністрації Президента України, департаменту загальної середньої та дошкільної освіти інформацію подаватимуть щорічно, починаючи з поточного року.
Докладніше за посиланням.
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме