Відбулася чергова зустріч у рамках громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

30 липня 2013 року відбулася зустріч освітян із заступником міністра освіти і науки України. Учасники зустрічі обговорили питання впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.

У рамках проведення громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти» відбулося обговорення актуальних питань реформування сфери освіти.

Чергова зустріч освітян та заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулася 30 липня 2013 року у м. Славутич Київської області, повідомляє Міністерство освіти і науки України (МОН).

У ній взяли участь фахівці методичних служб управлінь освіти та навчальних закладів Київщини і Чернігівщини. Вони обмінялися досвідом роботи з питань наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Відкриваючи слухання, заступник міністра зазначив, що під впливом кардинальних змін в освіті виникає необхідність обговорити перші результати впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Медичні сестри, психологи, вихователі, вчителі та методисти поділилися своїм досвідом та своїми проблемами.

Спільним виявилося те, що у кожному регіоні укладається угода про співпрацю між дошкільними навчальними закладами і початковою ланкою загальноосвітніх навчальних закладів. Такі угоди є різними за змістом, однак досить дієвими, переконані у МОН.

«Єдиного «рецепту» для вирішення цих питань немає. Має враховуватися регіональний аспект. Але ліки проти байдужості, проти негуманного ставлення до дітей, проти ліні — є! Треба берегти кожну школу, садок, кожного творчого керівника, вихователя і вчителя. Бо це все — для наших дітей», — підсумував заступник міністра.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді