Відбулася чергова зустріч у рамках громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

30 липня 2013 року відбулася зустріч освітян із заступником міністра освіти і науки України. Учасники зустрічі обговорили питання впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.

У рамках проведення громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти» відбулося обговорення актуальних питань реформування сфери освіти.

Чергова зустріч освітян та заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулася 30 липня 2013 року у м. Славутич Київської області, повідомляє Міністерство освіти і науки України (МОН).

У ній взяли участь фахівці методичних служб управлінь освіти та навчальних закладів Київщини і Чернігівщини. Вони обмінялися досвідом роботи з питань наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Відкриваючи слухання, заступник міністра зазначив, що під впливом кардинальних змін в освіті виникає необхідність обговорити перші результати впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Медичні сестри, психологи, вихователі, вчителі та методисти поділилися своїм досвідом та своїми проблемами.

Спільним виявилося те, що у кожному регіоні укладається угода про співпрацю між дошкільними навчальними закладами і початковою ланкою загальноосвітніх навчальних закладів. Такі угоди є різними за змістом, однак досить дієвими, переконані у МОН.

«Єдиного «рецепту» для вирішення цих питань немає. Має враховуватися регіональний аспект. Але ліки проти байдужості, проти негуманного ставлення до дітей, проти ліні — є! Треба берегти кожну школу, садок, кожного творчого керівника, вихователя і вчителя. Бо це все — для наших дітей», — підсумував заступник міністра.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3362

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54511

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24840

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59853

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді