Відбулася чергова зустріч у рамках громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

30 липня 2013 року відбулася зустріч освітян із заступником міністра освіти і науки України. Учасники зустрічі обговорили питання впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.

У рамках проведення громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти» відбулося обговорення актуальних питань реформування сфери освіти.

Чергова зустріч освітян та заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулася 30 липня 2013 року у м. Славутич Київської області, повідомляє Міністерство освіти і науки України (МОН).

У ній взяли участь фахівці методичних служб управлінь освіти та навчальних закладів Київщини і Чернігівщини. Вони обмінялися досвідом роботи з питань наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Відкриваючи слухання, заступник міністра зазначив, що під впливом кардинальних змін в освіті виникає необхідність обговорити перші результати впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Медичні сестри, психологи, вихователі, вчителі та методисти поділилися своїм досвідом та своїми проблемами.

Спільним виявилося те, що у кожному регіоні укладається угода про співпрацю між дошкільними навчальними закладами і початковою ланкою загальноосвітніх навчальних закладів. Такі угоди є різними за змістом, однак досить дієвими, переконані у МОН.

«Єдиного «рецепту» для вирішення цих питань немає. Має враховуватися регіональний аспект. Але ліки проти байдужості, проти негуманного ставлення до дітей, проти ліні — є! Треба берегти кожну школу, садок, кожного творчого керівника, вихователя і вчителя. Бо це все — для наших дітей», — підсумував заступник міністра.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273894

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2165

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19583

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді