Відбулася чергова зустріч у рамках громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

30 липня 2013 року відбулася зустріч освітян із заступником міністра освіти і науки України. Учасники зустрічі обговорили питання впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.

У рамках проведення громадського діалогу «Українська школа: реалії і кроки до якісної освіти» відбулося обговорення актуальних питань реформування сфери освіти.

Чергова зустріч освітян та заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулася 30 липня 2013 року у м. Славутич Київської області, повідомляє Міністерство освіти і науки України (МОН).

У ній взяли участь фахівці методичних служб управлінь освіти та навчальних закладів Київщини і Чернігівщини. Вони обмінялися досвідом роботи з питань наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Відкриваючи слухання, заступник міністра зазначив, що під впливом кардинальних змін в освіті виникає необхідність обговорити перші результати впровадження нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Медичні сестри, психологи, вихователі, вчителі та методисти поділилися своїм досвідом та своїми проблемами.

Спільним виявилося те, що у кожному регіоні укладається угода про співпрацю між дошкільними навчальними закладами і початковою ланкою загальноосвітніх навчальних закладів. Такі угоди є різними за змістом, однак досить дієвими, переконані у МОН.

«Єдиного «рецепту» для вирішення цих питань немає. Має враховуватися регіональний аспект. Але ліки проти байдужості, проти негуманного ставлення до дітей, проти ліні — є! Треба берегти кожну школу, садок, кожного творчого керівника, вихователя і вчителя. Бо це все — для наших дітей», — підсумував заступник міністра.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3926

Як скласти ефективний річний план роботи практичному психологу дошкільного закладу

І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
36449

Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток

Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44370

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді