Петриківський розпис може отримати статус всесвітньої нематеріальної спадщини людства. Це питання буде вирішено у грудні 2013 року на засіданні ЮНЕСКО у Баку (Азербайджан).
Петриківський розпис номіновано на включення до Репрезентативного списку нематеріальної культурної спадщини людства ЮНЕСКО.
Комітет Всесвітньої спадщини Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) вперше розгляне питання щодо місця Петриківського розпису у всесвітній спадщині людства.
Статус українського декоративно-орнаментального народного малярства буде визначено у м. Баку (Азербайджан) на засіданні комітету ЮНЕСКО, що відбудеться у грудні 2013 року.
Зазначимо, що у рамках міжнародного промо-туру Петриківського розпису проводиться серія виставок за кордоном. У червні 2013 року було представлено найбільшу виставку у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Крім того, ведуться переговори про організацію виставок у Китаї та Японії.
Нагадаємо, що під час сесії у червні 2013 року у м. Пномпень (Королівство Камбоджа) два українських культурних об’єкти (Херсонес Таврійський та дерев’яні церкви Карпатського регіону) було включено до світової спадщини ЮНЕСКО.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?