Петриківський розпис може отримати статус всесвітньої нематеріальної спадщини людства. Це питання буде вирішено у грудні 2013 року на засіданні ЮНЕСКО у Баку (Азербайджан).
Петриківський розпис номіновано на включення до Репрезентативного списку нематеріальної культурної спадщини людства ЮНЕСКО.
Комітет Всесвітньої спадщини Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) вперше розгляне питання щодо місця Петриківського розпису у всесвітній спадщині людства.
Статус українського декоративно-орнаментального народного малярства буде визначено у м. Баку (Азербайджан) на засіданні комітету ЮНЕСКО, що відбудеться у грудні 2013 року.
Зазначимо, що у рамках міжнародного промо-туру Петриківського розпису проводиться серія виставок за кордоном. У червні 2013 року було представлено найбільшу виставку у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Крім того, ведуться переговори про організацію виставок у Китаї та Японії.
Нагадаємо, що під час сесії у червні 2013 року у м. Пномпень (Королівство Камбоджа) два українських культурних об’єкти (Херсонес Таврійський та дерев’яні церкви Карпатського регіону) було включено до світової спадщини ЮНЕСКО.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.