Петриківський розпис буде включено до всесвітньої спадщини людства?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Петриківський розпис може отримати статус всесвітньої нематеріальної спадщини людства. Це питання буде вирішено у грудні 2013 року на засіданні ЮНЕСКО у Баку (Азербайджан).

Петриківський розпис номіновано на включення до Репрезентативного списку нематеріальної культурної спадщини людства ЮНЕСКО.

Комітет Всесвітньої спадщини Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) вперше розгляне питання щодо місця Петриківського розпису у всесвітній спадщині людства.

Статус українського декоративно-орнаментального народного малярства буде визначено у м. Баку (Азербайджан) на засіданні комітету ЮНЕСКО, що відбудеться у грудні 2013 року.

Зазначимо, що у рамках міжнародного промо-туру Петриківського розпису проводиться серія виставок за кордоном. У червні 2013 року було представлено найбільшу виставку у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Крім того, ведуться переговори про організацію виставок у Китаї та Японії.

Нагадаємо, що під час сесії у червні 2013 року у м. Пномпень (Королівство Камбоджа) два українських культурних об’єкти (Херсонес Таврійський та дерев’яні церкви Карпатського регіону) було включено до світової спадщини ЮНЕСКО.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282452

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110423

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді