Провідною темою серпневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» є корекційна і розвивальна робота. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.
Інтерес до застосування активних методів навчання, зокрема й психологічного тренінгу, постійно зростає, адже сучасне життя вимагає від особистості перероблення величезного потоку інформації, підвищення стресостійкості, адаптованості до нових, «недружніх» умов навколишнього соціального та природного середовища. Проте не кожний інтерактивний захід є психологічним тренінгом. Як зорієнтуватися, що ж насправді є психологічним тренінгом, а що — комерційною маніпуляцією, читайте у публікації «Психологічний тренінг: за чи проти».
Стаття «Формування інтернет-залежності в старшокласників» присвячена проблемам, що спричиняють інтернет-залежність у школярів. Ранній юнацький вік є особливо чутливим щодо інформаційного впливу. Тому практичному психологові необхідно приділяти особливу увагу роботі зі старшокласниками щодо інформування про небезпеки, з якими можна стикнутися в інтернет-просторі.
У статті «Педагогічний конфлікт: причини й шляхи подолання» для вас подано семінар-практимум «Учителі та учні: мистецтво діалогу». Як відомо, ефективна взаємодія учителів та учнів — це своєрідний результат опанування ними мистецтвом діалогу. Особливу роль у побудові такого діалогу відіграє вчитель, який має обрати правильну стратегію, аби скоригувати неприйнятну поведінку учнів, сформувати в них позитивне уявлення про самих себе, утвердити їхню внутрішню волю.
Усе це та багато іншої важливої, актуальної та цікавої інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа».