Читайте в серпневому числі журналу «Практичний психолог: Школа»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов з друку свіжий номер щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа». У ньому ви знайдете статті про особливості психологічного тренінгу, інтернет-залежність у старшокласників та шляхи подолання педагогічного конфлікту.

Провідною темою серпневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» є корекційна і розвивальна робота. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Інтерес до застосування активних методів навчання, зокрема й психологічного тренінгу, постійно зростає, адже сучасне життя вимагає від особистості перероблення величезного потоку інформації, підвищення стресостійкості, адаптованості до нових, «недружніх» умов навколишнього соціального та природного середовища. Проте не кожний інтерактивний захід є психологічним тренінгом. Як зорієнтуватися, що ж насправді є психологічним тренінгом, а що — комерційною маніпуляцією, читайте у публікації «Психологічний тренінг: за чи проти».

Стаття «Формування інтернет-залежності в старшокласників» присвячена проблемам, що спричиняють інтернет-залежність у школярів.  Ранній юнацький вік є особливо чутливим щодо інформаційного впливу. Тому практичному психологові необхідно приділяти особливу увагу роботі зі старшокласниками щодо інформування про небезпеки, з якими можна стикнутися в інтернет-просторі.

У статті «Педагогічний конфлікт: причини й шляхи подолання» для вас подано семінар-практимум «Учителі та учні: мистецтво діалогу». Як відомо, ефективна взаємодія учителів та учнів — це своєрідний результат опанування ними мистецтвом діалогу. Особливу роль у побудові такого діалогу відіграє вчитель, який має обрати правильну стратегію, аби скоригувати неприйнятну поведінку учнів, сформувати в них позитивне уявлення про самих себе, утвердити їхню внутрішню волю.

Усе це та багато іншої важливої, актуальної та цікавої інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273854

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2160

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19580

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді