У МОН визначилися зі структурою нового навчального року

На офіційному порталі Міністерства освіти і науки України оприлюднено інформацію про 2013/2014 навчальний рік з посиланням на лист МОН «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» від 20.05.2013 № 1/9-349.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) офіційно оголосили, що 2013/2014 навчальний рік розпочнеться 1 вересня з проведення Дня знань.

У листі МОН «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» від 20.05.2013 № 1/9-349 зазначено, що 2013/2014 навчальний рік розпочнеться 1 вересня державним святом і закінчиться не пізніше 1 липня.

Навчальні заняття традиційно організовуються за семестровою системою: І семестр — з 2 вересня до 27 (28 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня, ІІ семестр – з 13 січня до 30 (31) травня.

Навчальний рік закінчиться проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах (2 — 5 червня), навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах (2 червня — 13 червня) і державної підсумкової атестації випускників початкової (13 — 22 травня), основної (2 — 16 червня) і старшої (23 — 29 травня) школи.

Вручення документів про освіту міністерство рекомендує провести для випускників 9-х класів — 18 — 19 червня, 11-х класів — 31травня — 1 червня.

Упродовж навчального року для учнів передбачені канікули:

  •     з 28 жовтня до 3 листопада — осінні;
  •     з 30 грудня до 12 січня — зимові;
  •     з 24 до 30 березня — весняні.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230651

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді