Музей без бар’єрів: від теорії до практики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З жовтня 2014 року у Національному музеї Тараса Шевченка діє програма «Музей без бар’єрів: від теорії до практики», спрямована на інтеграцію людей з особливими потребами та людей з інвалідністю в загальний соціальний та культурний простір країни

З жовтня 2014 року у Національному музеї Тараса Шевченка діє програма «Музей без бар’єрів: від теорії до практики», спрямована на інтеграцію людей з особливими потребами та людей з інвалідністю в загальний соціальний та культурний простір країни.

Співробітники музею активно займаються розробкою методичних рекомендацій, проведенням тренінгів по роботі з відвідувачами з інвалідністю, спеціалізованими екскурсіями для дітей з аутизмом та синдромом Дауна, порушеннями зору та для дорослих з інвалідністю різної нозології, майстер-класами. Одним із найцікавіших майстер-класів — від художника Сергія ПОНОЧЕНЮКА, автора тактильних картин для слабозорих, що пройшов нещодавно.

Важиливо зазначити, що Національний музей Тараса Шевченка обладнаний спеціальними пандусами та ліфтами спеціально для людей з обмеженими можливостями. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59570

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11560

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275548

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді