З жовтня 2014 року у Національному музеї Тараса Шевченка діє програма «Музей без бар’єрів: від теорії до практики», спрямована на інтеграцію людей з особливими потребами та людей з інвалідністю в загальний соціальний та культурний простір країни
З жовтня 2014 року у Національному музеї Тараса Шевченка діє програма «Музей без бар’єрів: від теорії до практики», спрямована на інтеграцію людей з особливими потребами та людей з інвалідністю в загальний соціальний та культурний простір країни.
Співробітники музею активно займаються розробкою методичних рекомендацій, проведенням тренінгів по роботі з відвідувачами з інвалідністю, спеціалізованими екскурсіями для дітей з аутизмом та синдромом Дауна, порушеннями зору та для дорослих з інвалідністю різної нозології, майстер-класами. Одним із найцікавіших майстер-класів — від художника Сергія ПОНОЧЕНЮКА, автора тактильних картин для слабозорих, що пройшов нещодавно.
Важиливо зазначити, що Національний музей Тараса Шевченка обладнаний спеціальними пандусами та ліфтами спеціально для людей з обмеженими можливостями.
Пісні про осінь для дітей дошкільного віку: добірка з аудіо, нотами для свята осені чи музичного заняття в дитсадку
На 2027 рік заплановано старт кардинально оновленої профільної середньої освіти. Така ціль визначена у Концепції Нової української школи. У якому ж напрямі рухатиметься реформа
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід