Гете-Інститут в Україні презентував концепцію видання «Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» — посібник для всіх, хто залучений чи має намір долучитися до розробки культурних проектів
Гете-Інститут в Україні презентував концепцію видання «Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» — посібник для всіх, хто залучений чи має намір долучитися до розробки культурних проектів.
Книга є результатом дворічної співпраці німецьких експертів з українськими активістами у дослідженнях культурних процесів в Україні. А метою проекту є перетворення невеликих міст у культурні центри за європейським зразком. Наприклад, процес перетворення вже розпочався у Жмеринці, що і описано у книжці. Звісно, крім огляду культурної ситуації в Україні, книга містить поради, як відбирати культурні проекти і зробити їх успішними.
«Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» побачить світ вже 28 грудня 2015 року. Вийде трьома мовами: українською, англійською і німецькою. Також книга буде доступна онлайн через форму реєстрації.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів