Гете-Інститут в Україні презентував концепцію видання «Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» — посібник для всіх, хто залучений чи має намір долучитися до розробки культурних проектів
Гете-Інститут в Україні презентував концепцію видання «Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» — посібник для всіх, хто залучений чи має намір долучитися до розробки культурних проектів.
Книга є результатом дворічної співпраці німецьких експертів з українськими активістами у дослідженнях культурних процесів в Україні. А метою проекту є перетворення невеликих міст у культурні центри за європейським зразком. Наприклад, процес перетворення вже розпочався у Жмеринці, що і описано у книжці. Звісно, крім огляду культурної ситуації в Україні, книга містить поради, як відбирати культурні проекти і зробити їх успішними.
«Дорожня карта — сталий культурний розвиток в Україні» побачить світ вже 28 грудня 2015 року. Вийде трьома мовами: українською, англійською і німецькою. Також книга буде доступна онлайн через форму реєстрації.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.