МОН України надіслало офіційний лист щодо збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій
МОН України в особі заступника Міністра Павла ХОБЗЕЯ надіслало відкритий офіційний лист до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій 22 грудня 2015 року. У листі йдеться про збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою.
Приводом до звернення МОН України, як зазначається у листі, є інформація про скорочення посад спеціалістів з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою та методистів з дошкільної освіти обласних,районних, міських науково-методичних центрів.
Відомство запевняє, що без роботи зазначених фахівців неможливе повноцінне функціонування дошкільних навчальних закладів і тому скорочення таких посад при формуванні штатних росписів є неприпустимим.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.