МОН України надіслало офіційний лист щодо збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій
МОН України в особі заступника Міністра Павла ХОБЗЕЯ надіслало відкритий офіційний лист до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій 22 грудня 2015 року. У листі йдеться про збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою.
Приводом до звернення МОН України, як зазначається у листі, є інформація про скорочення посад спеціалістів з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою та методистів з дошкільної освіти обласних,районних, міських науково-методичних центрів.
Відомство запевняє, що без роботи зазначених фахівців неможливе повноцінне функціонування дошкільних навчальних закладів і тому скорочення таких посад при формуванні штатних росписів є неприпустимим.
Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.