Скорочення посад фахівців з дошкільної освіти при органах управління освітою є неприпустимим

МОН України надіслало офіційний лист щодо збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій

МОН України в особі заступника Міністра Павла ХОБЗЕЯ надіслало відкритий офіційний лист до Київської міської державної адміністрації, обласних адміністрацій, департаментів і управлінь освіти і науки цих адміністрацій 22 грудня 2015 року. У листі йдеться про збереження посад фахівців з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою.

Приводом до звернення МОН України, як зазначається у листі, є інформація про скорочення посад спеціалістів з дошкільної освіти при обласних, районних, міських органах управління освітою та методистів з дошкільної освіти обласних,районних, міських науково-методичних центрів.

Відомство запевняє, що без роботи зазначених фахівців неможливе повноцінне функціонування дошкільних навчальних закладів і тому скорочення таких посад при формуванні штатних росписів є неприпустимим.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230329

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді