Додатки Google як інструмент післядипломної педагогічної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Google Apps for Education — інструмент неформальної освіти у післядипломній педагогічній освіті

У місті Слов’янськ Донецької області 23-24 грудня 2015 року за підтримки Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Освітньої спільноти Google (GEG) відбувся тренінг «Google Apps for Education в організації роботи інституту післядипломної педагогічної освіти», призначений для викладачів та методистів Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Протягом двох днів працівники інституту працювали з сервісами Google Apps For Education (далі — GAFE). Тренінг розпочався з розміщення на on-line дошці Padlet власних очікувань учасників. Для знайомства, інтеграції та співробітництва були задіяні інтерактивні вправи, групові форми роботи.

Використовуючи можливості сервісів Google: документів, презентацій, таблиць, форм та календаря, працівники інституту післядипломної педагогічної освіти розробляли плани курсів підвищення кваліфікації і міжатестаційних заходів (семінари, вебінари, тренінги) для педагогів, а також подальшого навчання користуванням GAFE для колег.

За допомогою сервісу Google-карти розпочато створення мапи базових та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області. Сервісу Classroom — сплановано організацію взаємодії учасників творчих груп (завдання, опитувальники, робота із зовнішніми джерелами).

Також педагогів навчили користуватись соціальною мережею Google+ і створювати у ній тематичні спільноти педагоги, ознайомили із можливостями Hangouts і YouTube.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46093

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9195

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1138

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді