Додатки Google як інструмент післядипломної педагогічної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Google Apps for Education — інструмент неформальної освіти у післядипломній педагогічній освіті

У місті Слов’янськ Донецької області 23-24 грудня 2015 року за підтримки Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Освітньої спільноти Google (GEG) відбувся тренінг «Google Apps for Education в організації роботи інституту післядипломної педагогічної освіти», призначений для викладачів та методистів Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Протягом двох днів працівники інституту працювали з сервісами Google Apps For Education (далі — GAFE). Тренінг розпочався з розміщення на on-line дошці Padlet власних очікувань учасників. Для знайомства, інтеграції та співробітництва були задіяні інтерактивні вправи, групові форми роботи.

Використовуючи можливості сервісів Google: документів, презентацій, таблиць, форм та календаря, працівники інституту післядипломної педагогічної освіти розробляли плани курсів підвищення кваліфікації і міжатестаційних заходів (семінари, вебінари, тренінги) для педагогів, а також подальшого навчання користуванням GAFE для колег.

За допомогою сервісу Google-карти розпочато створення мапи базових та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області. Сервісу Classroom — сплановано організацію взаємодії учасників творчих груп (завдання, опитувальники, робота із зовнішніми джерелами).

Також педагогів навчили користуватись соціальною мережею Google+ і створювати у ній тематичні спільноти педагоги, ознайомили із можливостями Hangouts і YouTube.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264516

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1974

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168835

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85190

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді