Додатки Google як інструмент післядипломної педагогічної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Google Apps for Education — інструмент неформальної освіти у післядипломній педагогічній освіті

У місті Слов’янськ Донецької області 23-24 грудня 2015 року за підтримки Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Освітньої спільноти Google (GEG) відбувся тренінг «Google Apps for Education в організації роботи інституту післядипломної педагогічної освіти», призначений для викладачів та методистів Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Протягом двох днів працівники інституту працювали з сервісами Google Apps For Education (далі — GAFE). Тренінг розпочався з розміщення на on-line дошці Padlet власних очікувань учасників. Для знайомства, інтеграції та співробітництва були задіяні інтерактивні вправи, групові форми роботи.

Використовуючи можливості сервісів Google: документів, презентацій, таблиць, форм та календаря, працівники інституту післядипломної педагогічної освіти розробляли плани курсів підвищення кваліфікації і міжатестаційних заходів (семінари, вебінари, тренінги) для педагогів, а також подальшого навчання користуванням GAFE для колег.

За допомогою сервісу Google-карти розпочато створення мапи базових та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області. Сервісу Classroom — сплановано організацію взаємодії учасників творчих груп (завдання, опитувальники, робота із зовнішніми джерелами).

Також педагогів навчили користуватись соціальною мережею Google+ і створювати у ній тематичні спільноти педагоги, ознайомили із можливостями Hangouts і YouTube.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді