Міністерство освіти і науки України пропонує вітчизняним школам запозичити досвід інших країн та відмовитися від оцінювання успішності учнів. Відомство рекомендує запровадити цю практику для окремих предметів початкової школи.
Міністерство освіти і науки України рекомендує загальноосвітнім навчальним закладам не ставити оцінки з окремих предметів початкової школи.
За словами міністра освіти і науки України Дмитра Табачника, відомство пропонує використовувати цю практику під час викладання таких предметів, як охорона здоров’я, фізична культура, музичне мистецтво, образотворче мистецтво та з курсу «Сходинки до інформатики».
Посадовець зауважив, що деякі педагоги не підтримують скасування бального оцінювання, оскільки вважають його невід’ємним стимулом учнів до навчання.
На його думку, Україні варто запозичувати досвід інших країн, де «без батогів і пряників можна навчити дітей хоча б деяким предметам у початковій школі».
Нагадаємо, що нещодавно МОН висловило рекомендацію не ставити оцінок п’ятикласникам для ліпшої адаптації учнів до навчання за новими стандартами.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти