Міністерство освіти і науки України пропонує вітчизняним школам запозичити досвід інших країн та відмовитися від оцінювання успішності учнів. Відомство рекомендує запровадити цю практику для окремих предметів початкової школи.
Міністерство освіти і науки України рекомендує загальноосвітнім навчальним закладам не ставити оцінки з окремих предметів початкової школи.
За словами міністра освіти і науки України Дмитра Табачника, відомство пропонує використовувати цю практику під час викладання таких предметів, як охорона здоров’я, фізична культура, музичне мистецтво, образотворче мистецтво та з курсу «Сходинки до інформатики».
Посадовець зауважив, що деякі педагоги не підтримують скасування бального оцінювання, оскільки вважають його невід’ємним стимулом учнів до навчання.
На його думку, Україні варто запозичувати досвід інших країн, де «без батогів і пряників можна навчити дітей хоча б деяким предметам у початковій школі».
Нагадаємо, що нещодавно МОН висловило рекомендацію не ставити оцінок п’ятикласникам для ліпшої адаптації учнів до навчання за новими стандартами.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень