Затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Кабінет Міністрів України затвердив Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими потребами. Документом визначено вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами та оптимальний обсяг їхнього навчального навантаження.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Цей нормативний документ визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти та визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаженнядля дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою.

Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами впроваджується з 1 вересня 2014 року.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 Міністерство освіти і науки України має забезпечити своєчасне розроблення та затвердження типових навчальних планів, навчальних програм початкової школи для дітей з особливими освітніми потребами.

Цей документ найближчим часом буде розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230512

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14832

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді