Кабінет Міністрів України затвердив Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими потребами. Документом визначено вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами та оптимальний обсяг їхнього навчального навантаження.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Цей нормативний документ визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти та визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаженнядля дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою.
Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами впроваджується з 1 вересня 2014 року.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 Міністерство освіти і науки України має забезпечити своєчасне розроблення та затвердження типових навчальних планів, навчальних програм початкової школи для дітей з особливими освітніми потребами.
Цей документ найближчим часом буде розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками