Затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кабінет Міністрів України затвердив Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими потребами. Документом визначено вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами та оптимальний обсяг їхнього навчального навантаження.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Цей нормативний документ визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти та визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаженнядля дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою.

Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами впроваджується з 1 вересня 2014 року.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 Міністерство освіти і науки України має забезпечити своєчасне розроблення та затвердження типових навчальних планів, навчальних програм початкової школи для дітей з особливими освітніми потребами.

Цей документ найближчим часом буде розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2777

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
211

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273322

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256584

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді