Затверджено ДержСанПіН «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей»

Міністерство охорони здоров’я затвердило Державні санітарні норми та правила, що визначають санітарно-епідеміологічні вимоги до умов і організації навчання, виховання, проживання, харчування, медичного забезпечення дітей у дошкільних навчальних закладах.

1 вересня 2013 року наказом Міністерства охорони здоров'я України № 678 затверджено Державні санітарні норми та правила «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Документ містить наступні розділи:

I. Загальні положення
II. Санітарно-гігієнічні вимоги до улаштування території
III. Гігієнічні вимоги до розміщення будівель та приміщень дошкільних навчальних закладів
IV. Санітарно-гігієнічні вимоги до освітлення
V. Санітарно-гігієнічні вимоги до санітарно-технічного обладнання
VI. Повітряно-тепловий режим
VII. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання приміщень та обладнання
VIII. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання території та приміщень
IX. Санітарно-гігієнічний режим на харчоблоці, вимоги до устаткування і інвентарю
X. Гігієнічні вимоги до організації харчування
XI. Санітарно-гігієнічні вимоги до постачання, умов зберігання і реалізації продуктів харчування, технології приготування страв
XII. Санітарно-гігієнічні вимоги до особистої гігієни персоналу
XIII. Вимоги до медичного обслуговування, оцінки стану здоров'я дітей
XIV. Вимоги до режиму дня і навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей
XV. Санітарно-гігієнічні вимоги до організації фізичного виховання
XVI. Санітарно-гігієнічні вимоги до особистої гігієни дітей

Згідно з наказом,на території України втратили чинність «Санитарные правила устройства и содержания детских дошкольных учреждений (детские ясли, детские сады, детские ясли-сады) СанПиН 3231-85», затверджені  20 березня 1985 року.

Ознайомитися з документом ви можете за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230328

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді