Найрозумніші діти у світі — результати дослідження

Що впливає на навчальні досягнення учнів? Чого навчають у школах? На подібні запитання спробувала відповісти американська журналістка Аманда Ріплі.

Американська журналістка Аманда Ріплі провела дослідження успішності навчання дітей різних країн світу. Його результати відображено у книзі «Найрозумніші діти у світі».

Журналістка зазначила, що у школах Фінляндії, Польщі та Південної Кореї учнів передусім навчають думати. Такий висновок вона зробила внаслідок спостереження за навчально-виховним процесом у школах названих країн. У цих школах протягом року навчалися за обміном три американські підлітки. Юних американців здивувала наполегливість їхніх нових однокласників, серйозне ставлення до навчання, обов’язкове читання, практична спрямованість уроків, на яких вчать застосовувати теоретичні знання у реальному житті, а також скромність класних кімнат, професіоналізм та авторитетність учителів.

Аманда Ріплі зазначила, що найліпше працюють школи, які мають чітку місію: допомагати учням у засвоєнні складного навчального матеріалу, а не виховувати висококласних спортсменів. Зокрема, у книзі негативно оцінено результати США та деяких інших країни в галузі освіти, бо вчителі не змогли навчити дітей мислити критично. Так, Програма міжнародного оцінювання учнів, відома як тест PISA (Programme for International Student Assessment), перевіряє вміння дітей розв’язувати проблеми, а не їхню здатність засвоювати матеріал. Від 2000 року тести цієї програми пройшли мільйони підлітків більш ніж у 40 країнах. Їх результати виявилися несподіваними: учні з Фінляндії, Кореї, Японії та Канади незмінно випереджають своїх однолітків із Німеччини, Великої Британії, Сполучених Штатів та Франції.

 

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45499

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді