Найрозумніші діти у світі — результати дослідження

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Що впливає на навчальні досягнення учнів? Чого навчають у школах? На подібні запитання спробувала відповісти американська журналістка Аманда Ріплі.

Американська журналістка Аманда Ріплі провела дослідження успішності навчання дітей різних країн світу. Його результати відображено у книзі «Найрозумніші діти у світі».

Журналістка зазначила, що у школах Фінляндії, Польщі та Південної Кореї учнів передусім навчають думати. Такий висновок вона зробила внаслідок спостереження за навчально-виховним процесом у школах названих країн. У цих школах протягом року навчалися за обміном три американські підлітки. Юних американців здивувала наполегливість їхніх нових однокласників, серйозне ставлення до навчання, обов’язкове читання, практична спрямованість уроків, на яких вчать застосовувати теоретичні знання у реальному житті, а також скромність класних кімнат, професіоналізм та авторитетність учителів.

Аманда Ріплі зазначила, що найліпше працюють школи, які мають чітку місію: допомагати учням у засвоєнні складного навчального матеріалу, а не виховувати висококласних спортсменів. Зокрема, у книзі негативно оцінено результати США та деяких інших країни в галузі освіти, бо вчителі не змогли навчити дітей мислити критично. Так, Програма міжнародного оцінювання учнів, відома як тест PISA (Programme for International Student Assessment), перевіряє вміння дітей розв’язувати проблеми, а не їхню здатність засвоювати матеріал. Від 2000 року тести цієї програми пройшли мільйони підлітків більш ніж у 40 країнах. Їх результати виявилися несподіваними: учні з Фінляндії, Кореї, Японії та Канади незмінно випереджають своїх однолітків із Німеччини, Великої Британії, Сполучених Штатів та Франції.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110321

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47302

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11586

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді