Перегляньте! Пріорітетні напрями розвитку дошкільної освіти та адаптація дітей до умов дошкільного закладу та шляхи її полегшення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, 22 серпня 2013 року, напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар, запис якого вже розміщено на порталі освітян України «Педрада».

22 серпня 2013 року відбувся безоплатний вебінар, учасники якого обговорили пріоритетні напрями розвитку дошкільної освіти та проблему адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу.

У вебінарі взяла участь Тамара Панасюк, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти — начальник відділу дошкільної та початкової освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України.

У своєму виступі вона розкрила основні пріоритетні завдання для дошкільних навчальних закладів у новому навчальному році. Вона також проінформувала про зміни у мережі ДНЗ та про діяльність Міністерства освіти і науки України щодо її розширення.

До обговорення приєдналася Ніна Омельяненко, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», головний редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом». Вона розповіла про основні завдання Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та про шляхи вдосконалення структури освітньої сфери.

Після перерви вебінар було продовжено. У розгляді питання адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу взяли участь:

Лектори надали практичні рекомендації  та поради щодо адаптації дітей раннього та дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу.

Запис вебінару ви можете переглянути за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46026

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9040

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1042

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді