Зустрічайте — новий журнал «Учитель музичного мистецтва»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачив світ новий журнал, на сторінках якого кожен учитель музичного мистецтва знайде для себе розробки уроків з методичними рекомендаціями, авторські програми, сценарії свят та багато іншої корисної інформації.

Першого жовтня журналу «Музичний керівник» виповнюється три роки! За цей час він доволі підріс, збагатився знаннями, збільшив коло своїх шанувальників, знайшов нових друзів-читачів та авторів і, як сучасні діти-вундеркінди, практично вже готовий іти до школи. Та оскільки трирічних дітей до школи не беруть, цю естафету він передає новому журналу напряму «ЕкспертусОсвіта» — «Учитель музичного мистецтва».

Як відомо, що старшими стають діти, то все більше у них зростає інтерес до знань, вони воліють експериментувати, робити відкриття. Тому журнал «Музичний керівник» вже не в змозі ділити один творчий майданчик із початковою школою, тим паче, що й школа — це не лише учні початкових класів. Наші міркування співпали з вашими побажаннями, і вже з січня 2014 року функціонуватимуть два автономні журнали: «Музичний керівник» та «Учитель музичного мистецтва». Кожен фахівець матиме свій журнал. І це чудово!

Кажуть, що діти одне в одного вчаться — менше у старшого і навпаки. Гадаємо, що розподіл журналу «Музичний керівник» не завадить дружбі між дитячим садком і школою, а навпаки — стане зразком наступності й взаємодопомоги. І те, чого за три роки навчився журнал «Музичний керівник», він неодмінно передасть журналу «Учитель музичного мистецтва», який відкриватиме новий музичний горизонт учням початкової, основної і старшої школи. І найприємніше те, що ми ні з ким не прощаємося, а просто вітаємо нову читацьку аудиторію, яка відкриє для себе сучасне, якісне видання «Учитель музичного мистецтва». Щиро віримо, що цей новий журнал стане для вас, шановні передплатники, не лише потрібним, а й найулюбленішим і незамінним помічником!

Хочете у цьому переконатися?

Тоді замовте БЕЗОПЛАТНЕ презентаційне число журналу «Учитель музичного мистецтва» просто зараз! 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді