На сторінках журналу ви знайдете публікації щодо діагностичного аспекту психологічного супроводу адаптації молодого спеціаліста та варіанту побудови подальшої корекційної роботи з ним.
Вересневе число журналу висвітлює тему адаптації молодого спеціаліста до професійної діяльності та умов навчального закладу. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.
У статті «Діагностичний аспект психологічного супроводу молодого спеціаліста» розкрито особливості організації діагностичної роботи. Окреслено етапи психологічного супроводу молодого спеціаліста. Розглянуто специфіку консультування молодого спеціаліста. Подано рекомендації для молодого спеціаліста щодо організації його професійної діяльності.
«Проблема насильства в умовах навчального закладу» — у публікації висвітлено проблему насильства в умовах навчального закладу. Описано форми профілактичної роботи з батьками. Розглянуто можливі дії педагогічних працівників у разі виявлення жорстокого поводження з дитиною, зокрема подано алгоритм дій практичного психолога в такій ситуації.
Стаття «Успішний публічний виступ: підготовка та проведення» присвячена основним передумовам опанування ораторським мистецтвом. У ній описано, як можна подолати страх перед аудиторією. Розглянуто основні засоби впливу на аудиторію. Подано структуру публічного виступу.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі