Міністерством освіти і науки України внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Відповідний наказ набирає чинності 30 вересня 2013 року.
Згідно з наказом МОН регіональним департаментам освіти і науки необхідно забезпечити організацію та проведення до 1 вересня 2017 року атестацію керівників навчальних закладів та їх заступників, призначених на посади до 30 вересня 2013 року.
У роз’ясненнях МОН щодо застосування норм положення про атестацію зазначається, що при плануванні організації атестації керівних кадрів доцільно врахувати дату призначення на посаду керівника (заступника керівника) навчального закладу, строки проведення атестації з предметів, які вони викладають, строки проведення державної атестації навчальних закладів тощо.
Також у МОН звертають увагу керівників місцевих органів управління освітою на те, що призначенню на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів має передувати їх атестація.
До Типового положення також внесено зміни, які стосуються атестації всіх педагогічних працівників. Зокрема, встановлено, що атестація педагогічних працівників, які за основним місцем роботи та в навчальних закладах, де вони працюють за сумісництвом, обіймають однакові посади, здійснюється за основним місцем роботи.
Запроваджено норму, відповідно до якої позачергова атестація педагогічних працівників може проводитися за поданням відповідного органу управління освітою.
Встановлено, що кваліфікаційна категорія та педагогічне звання, присвоєні педагогічному працівнику за результатами атестації, можуть змінюватися лише за рішенням атестаційної комісії.
Статті за темою
Усі статті за темоюСтворюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2970
Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51521
Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56610
Технології приготування страв у дошкільних закладах: картотека
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
63537
Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219630