Організація дієтичного харчування потребує копіткої роботи працівників дошкільного навчального закладу, які опікуються цим питанням.
У дошкільних навчальних закладах дієтичне харчування використовують як супровідний метод лікувально-профілактичних, терапевтичних або щадних заходів для нормалізації роботи тієї чи тієї системи чи органів дошкільника.
Дієтичне харчування грунтується на загальних принципах раціонального харчування та має враховувати особливості захворювання дитини.
Згідно з Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (із змінами), основними критеріями ефективності застосування дієтхарчування є:
- видужання, зниження частоти хронічних захворювань;
- поліпшення загального самопочуття дитини (зниження стомлюваності, підвищення настрою і загального тонусу організму);
- поліпшення показників морфологічного стану крові;
- поліпшення інших клініко-біохімічних фізіологічних показників.
У свіжому номері вашого улюбленого фахового журналу «Медична сестра дошкільного закладу» мова піде про особливості призначення дієти дошкільнику, продукти і страви, що рекомендовані для різних дієт.
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу