Учителі-предметники оцінили підручники для 11-го класу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти опрацював аналітичні матеріали моніторингового дослідження якості підручників для загальноосвітніх навчальних закладів. Оголошено результати оцінювання підручників для 11-го класу вчителями-предметниками.

Відділ моніторингу освітніх процесів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти провів моніторингове дослідження якості підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.

Дослідження здійснювалося на виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення апробації та моніторингових досліджень якості навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 – 2012/2013 навчальних роках» від 15.09.2011 №1068.

У рамках дослідження було опитано 121 281 респондента шляхом поділу на три групи: учителі-предметники, які навчають учнів у 11-х класах, одинадцятикласники та їхні батьки. На сьогодні опрацьовано результати оцінювання підручників учителями-предметниками.

Переважна більшість опитаних педагогів має значний досвід викладання певного шкільного предмету. Досвід та кваліфікація дозволили їм об’єктивно оцінити показники якості навчальних книг та висловити свої пропозиції щодо їх поліпшення. 

У цілому, вчителі охарактеризували підручники як такі, що репрезентують знання і види діяльності з кожного конкретного навчального предмета. Та поряд з тим, педагоги висловлюють ряд зауважень щодо якості їх окремих компонентів та формулюють конструктивні побажання відносно шляхів усунення виявлених недоліків.

Наприклад, у деяких підручниках педагоги виявили невідповідності, помилки, неточності тощо.

Учасники дослідження вказують, що наявність у підручниках будь-якого виду помилок потребує перевірки й уточнення, відволікає увагу вчителів та учнів і заважає навчально-виховному процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110387

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47345

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11599

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді