Учителі-предметники оцінили підручники для 11-го класу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти опрацював аналітичні матеріали моніторингового дослідження якості підручників для загальноосвітніх навчальних закладів. Оголошено результати оцінювання підручників для 11-го класу вчителями-предметниками.

Відділ моніторингу освітніх процесів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти провів моніторингове дослідження якості підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.

Дослідження здійснювалося на виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення апробації та моніторингових досліджень якості навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 – 2012/2013 навчальних роках» від 15.09.2011 №1068.

У рамках дослідження було опитано 121 281 респондента шляхом поділу на три групи: учителі-предметники, які навчають учнів у 11-х класах, одинадцятикласники та їхні батьки. На сьогодні опрацьовано результати оцінювання підручників учителями-предметниками.

Переважна більшість опитаних педагогів має значний досвід викладання певного шкільного предмету. Досвід та кваліфікація дозволили їм об’єктивно оцінити показники якості навчальних книг та висловити свої пропозиції щодо їх поліпшення. 

У цілому, вчителі охарактеризували підручники як такі, що репрезентують знання і види діяльності з кожного конкретного навчального предмета. Та поряд з тим, педагоги висловлюють ряд зауважень щодо якості їх окремих компонентів та формулюють конструктивні побажання відносно шляхів усунення виявлених недоліків.

Наприклад, у деяких підручниках педагоги виявили невідповідності, помилки, неточності тощо.

Учасники дослідження вказують, що наявність у підручниках будь-якого виду помилок потребує перевірки й уточнення, відволікає увагу вчителів та учнів і заважає навчально-виховному процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57737

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17579

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46124

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді