Читайте у вересневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»

У свіжому числі висвітлено тему адаптації молодого спеціаліста до професійної діяльності. На його сторінках ви знайдете публікації щодо діагностичного аспекту супроводу адаптації молодого спеціаліста та варіанту побудови корекційної роботи з ним.

Вересневе число щомісячного журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» присвячено темі «Адаптація молодого спеціаліста». Пропонуємо ознайомитися з його змістом. 

У статті «Діагностичний аспект психологічного супроводу молодого спеціаліста» розкрито особливості організації діагностичної роботи та окреслено етапи психологічного супроводу молодого спеціаліста. Подано рекомендації для молодого спеціаліста щодо організації його професійної діяльності.

У публікації «Особливості формування харчової поведінки дітей» визначено умови та чинники, що впливають на культуру харчування дитини. Подано пам’ятки «Формування адекватної харчової поведінки дитини», «Дії у разі відмови дитини від їжі», «Дії задля поліпшення апетиту дитини», «Особливості харчування дитини під час адаптації до умов дитячого садка».

«Профілактика стресів у педагогічній практиці» — у статті описано фази перебігу стресового стану та професійні стресові чинники педагогічної діяльності. Розглянуто таку форму організації психологічної просвіти як інтерактивне заняття. Подано інтерактивне заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», а також поради щодо подолання стресу.

Крім того, в журналі подано результати професійного конкурсу «Підвищення психологічної культури педагогів», вказано імена переможців та дипломантів конкурсу.

Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках фахового журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4294

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді