Читайте у вересневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У свіжому числі висвітлено тему адаптації молодого спеціаліста до професійної діяльності. На його сторінках ви знайдете публікації щодо діагностичного аспекту супроводу адаптації молодого спеціаліста та варіанту побудови корекційної роботи з ним.

Вересневе число щомісячного журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» присвячено темі «Адаптація молодого спеціаліста». Пропонуємо ознайомитися з його змістом. 

У статті «Діагностичний аспект психологічного супроводу молодого спеціаліста» розкрито особливості організації діагностичної роботи та окреслено етапи психологічного супроводу молодого спеціаліста. Подано рекомендації для молодого спеціаліста щодо організації його професійної діяльності.

У публікації «Особливості формування харчової поведінки дітей» визначено умови та чинники, що впливають на культуру харчування дитини. Подано пам’ятки «Формування адекватної харчової поведінки дитини», «Дії у разі відмови дитини від їжі», «Дії задля поліпшення апетиту дитини», «Особливості харчування дитини під час адаптації до умов дитячого садка».

«Профілактика стресів у педагогічній практиці» — у статті описано фази перебігу стресового стану та професійні стресові чинники педагогічної діяльності. Розглянуто таку форму організації психологічної просвіти як інтерактивне заняття. Подано інтерактивне заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», а також поради щодо подолання стресу.

Крім того, в журналі подано результати професійного конкурсу «Підвищення психологічної культури педагогів», вказано імена переможців та дипломантів конкурсу.

Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках фахового журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46032

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9048

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1050

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді