У Київському Будинку вчителя освітяни вшанували пам'ять Василя Сухомлинського

Науково-педагогічна громадськість Київщини вшанувала пам'ять видатного педагога Василя Сухомлинського. Урочисте зібрання, що відбулося в Київському міському будинку вчителя, об’єднало освітян та посадовців.

У Київському міському будинку вчителя відбулося урочисте зібрання науковців та педагогів Києва і Київської області, присвячене 95-й річниці від дня народження Василя Сухомлинського.

Організаторами заходу виступили Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА та  Українська асоціація імені Василя Сухомлинського.  

На зібранні були присутніми посадовці, зокрема Президент НАПН України — Василь Кремень, Голова комітету Верховної Ради України з питань освіти і науки — Лілія Гриневич, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України — Олег Єресько та ректор Київського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти — Наталія Клокар.

Зі словами вдячності до присутніх в залі звернулася донька видатного педагога Ольга Сухомлинська. Вона розповіла присутнім про педагогічний проект на базі рідної Павлиської школи імені В. О. Сухомлинського, який із місцевого рівня виріс до світового.

Зібрання закінчилося зворушливим виступом Юрія Мальованого, члена кореспондента НАПН України, який прочитав вірш «З нами завжди».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4291

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді