Українські таланти візьмуть участь у Міжнародному конкурсі дитячого малюнку (Японія)

Стартує XXI Міжнародний конкурс дитячого малюнку «Ie-no-hikari». Юні художники з усіх куточків України мають можливість заявити про себе, подавши свої роботи для участі в конкурсі.

Українські таланти запрошено до участі у XXI Міжнародному конкурсі дитячого малюнку «Ie-no-hikari», який кожного року проводиться в Японії.

Учасниками конкурсу є діти віком від 6 до 15 років (станом на 31.12.2013), повідомляє Міністерство культури України.

Цьогоріч заявлено такі теми конкурсних робіт:

  • «Сільське господарство»;
  • «Природа»;
  • «Навколишнє середовище»;
  • «Родина».

Зазначимо, що Міжнародний конкурс дитячого малюнку «Ie-no-hikari» проходить під патронатом Міністерства закордонних справ Японії, Міністерства освіти, культури, спорту, науки і технологій Японії та Міністерства сільського, лісного та рибного господарства Японії.

Ознайомитися з умовами конкурсу.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20018

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230760

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді