Про мовленнєвий розвиток дошкільників на шпальтах фахового журналу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про запровадження комунікативно-діяльнісної технології навчання рідної мови та розвитку мовлення, проведення експертної оцінки діяльності педагога, попередження дисграфії та багато іншого — у дванадцятому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про запровадження комунікативно-діяльнісної технології навчання рідної мови та розвитку мовлення, проведення експертної оцінки діяльності педагога, попередження дисграфії та багато іншого — у дванадцятому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Реалізовуючи завдання мовленнєвого розвитку дошкільників, педагоги, як правило звертають увагу на збагачення лексики, навчання мови та розвиток мовлення. Адже протягом тривалого часу чинні програми не мали за мету розвиток комунікативних умінь дітей. Здійснити комплексний підхід до навчання мови та розвитку мовлення дошкільників дає змогу комунікативно-діяльнісна технологія. Докладніше про це — у грудневому числі журналу.

Важливу увагу педагогам варто звертати й на порушення в дошкільників процесу реалізації письма, що може спричинити значні труднощі дитини на етапі шкільного дитинства. Які передумови дисграфії та яку корекційно-профілактичну роботу з попередження дисграфії варто проводити з дошкільниками? Про це також на сторінках журналу.

Аби поєднати розвиток мовлення та комунікативних навичок із дозвіллям, наші автори розробили особливий вид розваглогопедичні. Своїм досвідом роботи вони діляться на сторінках цього числа.

Одне з найважливіших завдань не лише педагогів, а й батьків — прищепити дітям любов до рідного слова, зокрема народної творчості. Але спочатку слід зацікавити фольклором самих батьків. Тож до вашої уваги — рекомендації щодо організації конкурсно-ігрової програми для батьків для їх ознайомлення з фольклорними жанрами та власне розробка заходу.

Перш ніж оцінювати рівень розвитку дитини, варто проаналізувати професійну діяльність педагогів дошкільного навчального закладу. Ознайомити педагогів із методикою експертної оцінки педагогічної діяльності можна під час семінару-практикуму. Розробка семінару — у грудневому числі журналу.

Також у цьому числі:

  • рекомендації щодо відзначання з дошкільниками Міжнародного дня рідної мови;
  • сценарій розваги «Хай звучить рідне слово!» для дошкільників старшої вікової групи;
  • розробка тренінгу для педагогів на тему «Позамовні засоби виразності: поза, жести, міміка»;
  • сценарій розваги «Стрітення» для дітей старшої групи;
  • перелік публікацій журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» у 2015 році, а також зразків та форм документів, наведених у журналі. 
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді