Про мовленнєвий розвиток дошкільників на шпальтах фахового журналу

Про запровадження комунікативно-діяльнісної технології навчання рідної мови та розвитку мовлення, проведення експертної оцінки діяльності педагога, попередження дисграфії та багато іншого — у дванадцятому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про запровадження комунікативно-діяльнісної технології навчання рідної мови та розвитку мовлення, проведення експертної оцінки діяльності педагога, попередження дисграфії та багато іншого — у дванадцятому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Реалізовуючи завдання мовленнєвого розвитку дошкільників, педагоги, як правило звертають увагу на збагачення лексики, навчання мови та розвиток мовлення. Адже протягом тривалого часу чинні програми не мали за мету розвиток комунікативних умінь дітей. Здійснити комплексний підхід до навчання мови та розвитку мовлення дошкільників дає змогу комунікативно-діяльнісна технологія. Докладніше про це — у грудневому числі журналу.

Важливу увагу педагогам варто звертати й на порушення в дошкільників процесу реалізації письма, що може спричинити значні труднощі дитини на етапі шкільного дитинства. Які передумови дисграфії та яку корекційно-профілактичну роботу з попередження дисграфії варто проводити з дошкільниками? Про це також на сторінках журналу.

Аби поєднати розвиток мовлення та комунікативних навичок із дозвіллям, наші автори розробили особливий вид розваглогопедичні. Своїм досвідом роботи вони діляться на сторінках цього числа.

Одне з найважливіших завдань не лише педагогів, а й батьків — прищепити дітям любов до рідного слова, зокрема народної творчості. Але спочатку слід зацікавити фольклором самих батьків. Тож до вашої уваги — рекомендації щодо організації конкурсно-ігрової програми для батьків для їх ознайомлення з фольклорними жанрами та власне розробка заходу.

Перш ніж оцінювати рівень розвитку дитини, варто проаналізувати професійну діяльність педагогів дошкільного навчального закладу. Ознайомити педагогів із методикою експертної оцінки педагогічної діяльності можна під час семінару-практикуму. Розробка семінару — у грудневому числі журналу.

Також у цьому числі:

  • рекомендації щодо відзначання з дошкільниками Міжнародного дня рідної мови;
  • сценарій розваги «Хай звучить рідне слово!» для дошкільників старшої вікової групи;
  • розробка тренінгу для педагогів на тему «Позамовні засоби виразності: поза, жести, міміка»;
  • сценарій розваги «Стрітення» для дітей старшої групи;
  • перелік публікацій журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» у 2015 році, а також зразків та форм документів, наведених у журналі. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді