Довіра українців до ЗНО зросла на 11,5 %

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати дослідження «Ставлення населення України до зовнішнього незалежного оцінювання», проведеного протягом 2008 — 2013 років, виявили, що довіра українців до тестування зростає.

Зовнішнє незалежне тестування, що залишається основним критерієм вступу до вищого навчального закладу, набуває все більшої підтримки серед українців.

Про це свідчать результати дослідження на тему «Ставлення населення України до зовнішнього незалежного оцінювання», проведеного Фондом «Демократичні ініціативи» з 2008 року по жовтень 2013 року.

У кожному із загальнонаціональних опитувань взяло участь близько двох тисяч респондентів з усіх куточків України. Вибірка опитування є репрезентативною за статтю,  віком (18-29, 30-54, 55 років і старші), освітою (нижче середньої, середня, вища), типом поселення (столиця, обласні центри, інші міста, села) та областями України.  Похибка вибірки не перевищує 2.2 % за статтю, віком, освітою, регіоном проживання та типом поселення.

Результати дослідження виявили, що 53,4% респондентів, опитаних у 2013 році, підтримують вступ на основі ЗНО (у 2008 році тестування підтримали 41,9% респондентів). Кількість тих, хто не підтримує ЗНО, за п’ять років скоротилася на 9,2% — з 34,1% у 2008 році до 24,9% у 2013 році.

67% респондентів з цільової групи вважають, що ЗНО ставить усіх у рівні умови. Їх підтримують 52% тих, хто не здавав тестування.

Учасники опитування не обійшли увагою й недоліки, пов'язані зі вступом на основі ЗНО.

Як відомо, один із законопроектів про вищу освіту пропонує доповнити систему вступу до ВНЗ вступними іспитами. У цільовій групі цю ідею підтримують 26%, не підтримують — 52%. Серед тих, хто не входить у цільову групу, результати дещо відрізняються: 30% і 40% відповідно.

Більш того, 68% опитаних з цільової групи вважають, що вступні іспити створюють умови для корупції. З ними не погоджуються лише 12%. А ось можливість корупції при зовнішньому тестуванні допускають 25% респондентів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282505

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
76

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді