Довіра українців до ЗНО зросла на 11,5 %

Результати дослідження «Ставлення населення України до зовнішнього незалежного оцінювання», проведеного протягом 2008 — 2013 років, виявили, що довіра українців до тестування зростає.

Зовнішнє незалежне тестування, що залишається основним критерієм вступу до вищого навчального закладу, набуває все більшої підтримки серед українців.

Про це свідчать результати дослідження на тему «Ставлення населення України до зовнішнього незалежного оцінювання», проведеного Фондом «Демократичні ініціативи» з 2008 року по жовтень 2013 року.

У кожному із загальнонаціональних опитувань взяло участь близько двох тисяч респондентів з усіх куточків України. Вибірка опитування є репрезентативною за статтю,  віком (18-29, 30-54, 55 років і старші), освітою (нижче середньої, середня, вища), типом поселення (столиця, обласні центри, інші міста, села) та областями України.  Похибка вибірки не перевищує 2.2 % за статтю, віком, освітою, регіоном проживання та типом поселення.

Результати дослідження виявили, що 53,4% респондентів, опитаних у 2013 році, підтримують вступ на основі ЗНО (у 2008 році тестування підтримали 41,9% респондентів). Кількість тих, хто не підтримує ЗНО, за п’ять років скоротилася на 9,2% — з 34,1% у 2008 році до 24,9% у 2013 році.

67% респондентів з цільової групи вважають, що ЗНО ставить усіх у рівні умови. Їх підтримують 52% тих, хто не здавав тестування.

Учасники опитування не обійшли увагою й недоліки, пов'язані зі вступом на основі ЗНО.

Як відомо, один із законопроектів про вищу освіту пропонує доповнити систему вступу до ВНЗ вступними іспитами. У цільовій групі цю ідею підтримують 26%, не підтримують — 52%. Серед тих, хто не входить у цільову групу, результати дещо відрізняються: 30% і 40% відповідно.

Більш того, 68% опитаних з цільової групи вважають, що вступні іспити створюють умови для корупції. З ними не погоджуються лише 12%. А ось можливість корупції при зовнішньому тестуванні допускають 25% респондентів.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4291

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді