Освітяни взяли участь у конференції «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі»

У Вінниці відбулася науково-практична конференція «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі». Учасники заходу обговорили актуальні питання розвитку дошкільної освіти та відвідали цікаві майстер-класи.

31 жовтня — 1 листопада 2013 року відбулася науково-практична конференція «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі». Захід було проведено на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4  ім. Д.І. Менделєєва м. Вінниця.

Учасниками конференції стали науковці, представники державних та недержавних закладів освіти усіх рівнів акредитації і форм власності, представники громадських організацій, об’єднань, асоціацій, керівники дошкільних навчальних закладів, вихователі, вихователі-методисти, психологи дошкільних та загальноосвітніх  навчальних закладів, лікарі, медичні сестри, інструктори з фізичного виховання ДНЗ, музичні керівники та  батьки вихованців. Загалом 320 учасників.

Робота конференції  відбувалася у формі пленарного засідання та засідання наукових секцій.

Урочисту частину відкрила Людмила Рихліцька, заступник директора департаменту освіти Вінницької міської ради, начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей. Привітавши освітян, вона зазначила, що забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти, виховання здорової, компетентної особистості є визначальними пріоритетами роботи дошкільних навчальних закладів міста.

З вітальним словом також виступили: Валентина Балицька, заступник міського голови ВМР; Олена Чорна, перший заступник директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації; Ірина Божок,  заступник директора департаменту освіти  Вінницької міської ради; Геннадій Чепурний, психолог, президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», керівник ЦОТ «Школа ейдотехніки», голова МФ «ПЕРСПЕКТИВА».

У своїх доповідях вони зупинилися на питаннях організації управлінської діяльності в ДНЗ, забезпечення наступності в роботі ДНЗ та початкової школи, на проблемі модернізації ДНЗ в умовах інформаційного суспільства та ін.

У межах конференції була організована виставка посібників педагогів дошкільних навчальних закладів м. Вінниці та навчально-методичного забезпечення по впровадженню продуктивних освітньо-оздоровчих технологій у сучасному ДНЗ.

Крім того, учасники конференції мали змогу на свій вибір відвідати цікаві майстер-класи:

  • Майстерня управління (для  керівників навчальних закладів)
  • Майстерня психології (для  психологів дошкільних та шкільних навчальних закладів)
  • Майстерня батьківства (для батьків вихованців  навчальних закладів)
  • Майстерня здоров’я ( для  лікарів, медичних сестер, фіз. інструкторів  ДНЗ)
  • Майстерня арт-педагогіки (для  психологів, вихователів, вчителів та батьків)
  • Майстерня творчого дизайну (для музичних керівників, організаторів свят та розваг і батьків).                            

Під час проведення майтер-класу «Майстерня управління» Ніна Омельяненко, головний редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом», голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти» розкрила тему «Стратегічні напрямки діяльності сучасного керівника». Головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» Наталія Савінова супроводжувала виступ Ніни Володимирівни показом відповідних документів у системі «Експертус Дошкільний заклад».

Тетяна Гурковська
, головний редактор журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» провела майстер-клас на тему «Психолого-педагогічні основи взаємодії у діяльності педагогів та дітей у дошкільному закладі».

По закінченню роботи конференції учасники отримали сертифікати.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230503

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді