Освітяни взяли участь у конференції «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Вінниці відбулася науково-практична конференція «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі». Учасники заходу обговорили актуальні питання розвитку дошкільної освіти та відвідали цікаві майстер-класи.

31 жовтня — 1 листопада 2013 року відбулася науково-практична конференція «Продуктивні освітньо-оздоровчі технології в сучасному дошкільному навчальному закладі». Захід було проведено на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4  ім. Д.І. Менделєєва м. Вінниця.

Учасниками конференції стали науковці, представники державних та недержавних закладів освіти усіх рівнів акредитації і форм власності, представники громадських організацій, об’єднань, асоціацій, керівники дошкільних навчальних закладів, вихователі, вихователі-методисти, психологи дошкільних та загальноосвітніх  навчальних закладів, лікарі, медичні сестри, інструктори з фізичного виховання ДНЗ, музичні керівники та  батьки вихованців. Загалом 320 учасників.

Робота конференції  відбувалася у формі пленарного засідання та засідання наукових секцій.

Урочисту частину відкрила Людмила Рихліцька, заступник директора департаменту освіти Вінницької міської ради, начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей. Привітавши освітян, вона зазначила, що забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти, виховання здорової, компетентної особистості є визначальними пріоритетами роботи дошкільних навчальних закладів міста.

З вітальним словом також виступили: Валентина Балицька, заступник міського голови ВМР; Олена Чорна, перший заступник директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації; Ірина Божок,  заступник директора департаменту освіти  Вінницької міської ради; Геннадій Чепурний, психолог, президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», керівник ЦОТ «Школа ейдотехніки», голова МФ «ПЕРСПЕКТИВА».

У своїх доповідях вони зупинилися на питаннях організації управлінської діяльності в ДНЗ, забезпечення наступності в роботі ДНЗ та початкової школи, на проблемі модернізації ДНЗ в умовах інформаційного суспільства та ін.

У межах конференції була організована виставка посібників педагогів дошкільних навчальних закладів м. Вінниці та навчально-методичного забезпечення по впровадженню продуктивних освітньо-оздоровчих технологій у сучасному ДНЗ.

Крім того, учасники конференції мали змогу на свій вибір відвідати цікаві майстер-класи:

  • Майстерня управління (для  керівників навчальних закладів)
  • Майстерня психології (для  психологів дошкільних та шкільних навчальних закладів)
  • Майстерня батьківства (для батьків вихованців  навчальних закладів)
  • Майстерня здоров’я ( для  лікарів, медичних сестер, фіз. інструкторів  ДНЗ)
  • Майстерня арт-педагогіки (для  психологів, вихователів, вчителів та батьків)
  • Майстерня творчого дизайну (для музичних керівників, організаторів свят та розваг і батьків).                            

Під час проведення майтер-класу «Майстерня управління» Ніна Омельяненко, головний редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом», голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти» розкрила тему «Стратегічні напрямки діяльності сучасного керівника». Головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» Наталія Савінова супроводжувала виступ Ніни Володимирівни показом відповідних документів у системі «Експертус Дошкільний заклад».

Тетяна Гурковська
, головний редактор журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» провела майстер-клас на тему «Психолого-педагогічні основи взаємодії у діяльності педагогів та дітей у дошкільному закладі».

По закінченню роботи конференції учасники отримали сертифікати.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3362

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54511

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24840

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59853

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді