8 листопада набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Критеріїв оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку» від 13.09.2013 № 802.
Ці Критерії застосовуються при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання і прогнозу показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
Критерії оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку застосовують при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання та прогнозування показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
Визначено, що найпоширенішим методом оцінювання фізичного розвитку дітей є метод оцінювання антропометричних параметрів за статевовіковими шкалами регресії. При застосуванні цього методі враховують три основні показники фізичного розвитку: довжину тіла, масу тіла та окружність грудної клітки, а також співвідношення між цими показниками у процесі росту і розвитку дитини. Цей метод має істотну перевагу перед іншими, адже дає змогу одночасно оцінити фізичний розвиток (середній, вище або нижче середнього) та його гармонійність (гармонійність, дисгармонійність або різка дисгармонійність фізичного розвитку) як кожної конкретної дитини (індивідуальний рівень), так і окремих груп дітей (популяційний рівень).
У документі описано методику вимірювання антропометричних показників та використання нормативних показників, подано середні значення показників фізичного розвитку хлопців та дівчат віком 6–17 років, а також низку оцінювальних таблиць фізичного розвитку дівчат та хлопців віком 6–17 років.
Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюВизначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46040
Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9056
Яким буде НМТ—2026
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1052
Закон про дошкільну освіту — 2025: зміни та нововведення
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності
172163
Електронне портфоліо вчителя: як створити і чим наповнити
Як створити е-портфоліо вчителя — учасника сертифікації?
29526
