8 листопада набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Критеріїв оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку» від 13.09.2013 № 802.
Ці Критерії застосовуються при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання і прогнозу показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
Критерії оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку застосовують при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання та прогнозування показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
Визначено, що найпоширенішим методом оцінювання фізичного розвитку дітей є метод оцінювання антропометричних параметрів за статевовіковими шкалами регресії. При застосуванні цього методі враховують три основні показники фізичного розвитку: довжину тіла, масу тіла та окружність грудної клітки, а також співвідношення між цими показниками у процесі росту і розвитку дитини. Цей метод має істотну перевагу перед іншими, адже дає змогу одночасно оцінити фізичний розвиток (середній, вище або нижче середнього) та його гармонійність (гармонійність, дисгармонійність або різка дисгармонійність фізичного розвитку) як кожної конкретної дитини (індивідуальний рівень), так і окремих груп дітей (популяційний рівень).
У документі описано методику вимірювання антропометричних показників та використання нормативних показників, подано середні значення показників фізичного розвитку хлопців та дівчат віком 6–17 років, а також низку оцінювальних таблиць фізичного розвитку дівчат та хлопців віком 6–17 років.
Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюЯк фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
19
Сучасний сценарій свята Нового року в дитячому садку
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
93500
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602
Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162
Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528
