Незабаром відбудеться Всеукраїнський форум працівників позашкільної освіти

Працівники позашкільної освіти візьмуть участь у форумі, що відбудеться 20 листопада 2013 року. Учасники заходу заслухають звіти керівників обласних органів управління освітою, відвідають творчі лабораторії та підіб’ють підсумки Року дитячої творчості.

20 листопада 2013 року відбудеться Всеукраїнський форум працівників позашкільної освіти, присвячений Року дитячої творчості.

Захід розпочнеться о 10:00 в Київському Палаці дітей та юнацтва, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Учасники форуму матимуть змогу заслухати звіти керівників обласних органів управління освітою про виконання Указу Президента України від 28.12.2012 року № 756 «Про проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості».

Також педагоги працюватимуть у семи творчих лабораторіях, підіб’ють підсумки Року дитячої творчості та обговорять плани виконання соціальних ініціатив Президента України «Діти – майбутнє України».

У фойє Палацу дітей та юнацтва буде представлено інтерактивну презентацію діяльності державних центрів позашкільної освіти. Окрім цього, учасники форуму можуть відвідати виставку навчальної та програмно-методичної літератури з питань позашкільної освіти, виховної роботи.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230608

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4316

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді