Завершено проведення Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» у 2013 році. Учні 2-11 класів з усієї України, які взяли участь у змаганнях, із нетерпінням чекають на результати.
Завершено Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер». Організатори конкурсу збирають та перевіряють результати для того, щоб підбити підсумки 2013 року.
Цьогоріч у конкурсі участь взяли 85 тисяч учнів, що перевищило показники минулого року на 25 тисяч осіб.
Нагадаємо, що Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» ініційовано для підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення та зацікавлення їх сучасними інформаційними технологіями, а також для пошуку та підтримки талантів.
Учасниками конкурсу є учні 2-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів усіх типів і форм власності.
На учасників конкурсу зазвичай чекають завдання двох типів, що виконуються на комп’ютері:
- тестові завдання в яких тримання правильної відповіді передбачає виконання відповідної послідовності операцій на комп’ютері;
- інтерактивні завдання, в яких отримання правильної відповіді передбачає виконання відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
Чекаємо на результати!
Ознайомтеся з Положенням конкурсу.
Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа»
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію