Завершено проведення Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» у 2013 році. Учні 2-11 класів з усієї України, які взяли участь у змаганнях, із нетерпінням чекають на результати.
Завершено Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер». Організатори конкурсу збирають та перевіряють результати для того, щоб підбити підсумки 2013 року.
Цьогоріч у конкурсі участь взяли 85 тисяч учнів, що перевищило показники минулого року на 25 тисяч осіб.
Нагадаємо, що Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» ініційовано для підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення та зацікавлення їх сучасними інформаційними технологіями, а також для пошуку та підтримки талантів.
Учасниками конкурсу є учні 2-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів усіх типів і форм власності.
На учасників конкурсу зазвичай чекають завдання двох типів, що виконуються на комп’ютері:
- тестові завдання в яких тримання правильної відповіді передбачає виконання відповідної послідовності операцій на комп’ютері;
- інтерактивні завдання, в яких отримання правильної відповіді передбачає виконання відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
Чекаємо на результати!
Ознайомтеся з Положенням конкурсу.
Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа»
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.