Фонд Білла Гейтса подарував українським бібліотекам комп’ютери

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські бібліотеки долучилися до програми «Бібліоміст», у межах якої найкращі з них отримують призи у вигляді комп'ютерного обладнання та сучасної техніки. Уже 1600 бібліотек отримали вільний доступ до інтернету.

Бібліотеки України стали учасниками програми «Бібліоміст» від Фонду Білла і Мелінди Гейтс, що сприяє поширенню комп’ютерних технологій та вільного доступу до інтернету.

Станом на листопад 2013 року вже 1600 українських бібліотек отримали нове комп'ютерне обладнання.

Для отримання цінних подарунків від програми «Бібліоміст» бібліотеки беруть активну участь у різноманітних конкурсах. Переможці отримують призи у вигляді комп'ютерного устаткування, сучасної техніки та ін.

Одними з останніх переможців конкурсів стали Рівненська та Євпаторійська бібліотеки, що отримали 7 та 19 комп'ютерів відповідно. На карті ви можете побачити кількість бібліотек у різних областях України, що отримали комп’ютерну техніку від фонду.

Зазначимо, що ініціатива «Глобальні бібліотеки» Фонду Білла і Мелінди Гейтс впроваджується у країнах, які демонструють потребу й готовність допомагати бібліотекам надавати вільний доступ до інтернету.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282550

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
121

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді