Ноу-хау в Японії — робот «Штучний мозок» для складання іспитів у ВНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Японії створено незвичайного робота. Учені хочуть навчити його складати іспити для вступу у вищий навчальний заклад. Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і закінчуючи аналізом та творчим самовираженням.

У межах урядового співробітництва японського національного інституту інформатики та провідних технологічних компаній Японії науковці створили робота, який має назву «Штучний мозок».

Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і читання до більш складного емоційного розуміння, аналізу та творчого самовираження.

Мета проекту: успішне складання вступних іспитів до університету Токіо (Тодай), який є високим орієнтиром та відомий як один із кращих ВНЗ в Азії.

Довгострокова мета проекту полягає в тому, аби «навчити» робота складати вступні іспити із високим балом у 2016 році, а вже у 2021 році — набирати достатню для вступу кількість балів.

Серед компаній, які беруть участь у проекті, називають Fujitsu, яка відповідає за математичні тести та IBM, що зосередиться на історії.

Робот уже взяв участь у розв’язанні вступних тестів з математики і правильно відповів на чотири із десяти запитань.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110452

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді