У межах урядового співробітництва японського національного інституту інформатики та провідних технологічних компаній Японії науковці створили робота, який має назву «Штучний мозок».
Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і читання до більш складного емоційного розуміння, аналізу та творчого самовираження.
Мета проекту: успішне складання вступних іспитів до університету Токіо (Тодай), який є високим орієнтиром та відомий як один із кращих ВНЗ в Азії.
Довгострокова мета проекту полягає в тому, аби «навчити» робота складати вступні іспити із високим балом у 2016 році, а вже у 2021 році — набирати достатню для вступу кількість балів.
Серед компаній, які беруть участь у проекті, називають Fujitsu, яка відповідає за математичні тести та IBM, що зосередиться на історії.
Робот уже взяв участь у розв’язанні вступних тестів з математики і правильно відповів на чотири із десяти запитань.
Статті за темою
Усі статті за темоюБільше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
410
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4972
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
467
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7123
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3190