У межах урядового співробітництва японського національного інституту інформатики та провідних технологічних компаній Японії науковці створили робота, який має назву «Штучний мозок».
Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і читання до більш складного емоційного розуміння, аналізу та творчого самовираження.
Мета проекту: успішне складання вступних іспитів до університету Токіо (Тодай), який є високим орієнтиром та відомий як один із кращих ВНЗ в Азії.
Довгострокова мета проекту полягає в тому, аби «навчити» робота складати вступні іспити із високим балом у 2016 році, а вже у 2021 році — набирати достатню для вступу кількість балів.
Серед компаній, які беруть участь у проекті, називають Fujitsu, яка відповідає за математичні тести та IBM, що зосередиться на історії.
Робот уже взяв участь у розв’язанні вступних тестів з математики і правильно відповів на чотири із десяти запитань.
Статті за темою
Усі статті за темоюВідпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168790
Відпустка вихователя та інших педагогічних працівників ЗДО
З’ясуємо, скільки триває щорічна основна відпустка вихователя та інших педагогів, що змінилося з прийняттям закону «Про дошкільну освіту» та на які інші види відпусток мають право педагоги ЗДО
80334
Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85179
Відстрочка від мобілізації для педагогів
Педагогічні працівники мають право на відстрочку від мобілізації. У статті йдеться про умови та порядок надання відстрочки від мобілізації вчителям та іншим педагогічним працівникам
33
Як оцінювати учнів 5—9 класів: нові рекомендації
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів затверджено МОН. Уточнимо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4350