У межах урядового співробітництва японського національного інституту інформатики та провідних технологічних компаній Японії науковці створили робота, який має назву «Штучний мозок».
Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і читання до більш складного емоційного розуміння, аналізу та творчого самовираження.
Мета проекту: успішне складання вступних іспитів до університету Токіо (Тодай), який є високим орієнтиром та відомий як один із кращих ВНЗ в Азії.
Довгострокова мета проекту полягає в тому, аби «навчити» робота складати вступні іспити із високим балом у 2016 році, а вже у 2021 році — набирати достатню для вступу кількість балів.
Серед компаній, які беруть участь у проекті, називають Fujitsu, яка відповідає за математичні тести та IBM, що зосередиться на історії.
Робот уже взяв участь у розв’язанні вступних тестів з математики і правильно відповів на чотири із десяти запитань.
Статті за темою
Усі статті за темоюВід рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2752
Вивчаємо новий Державний стандарт дошкільної освіти
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
122
Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1702
Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107427
Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4112
