У межах урядового співробітництва японського національного інституту інформатики та провідних технологічних компаній Японії науковці створили робота, який має назву «Штучний мозок».
Робот складається з технологій штучного інтелекту, починаючи від мовних навичок і читання до більш складного емоційного розуміння, аналізу та творчого самовираження.
Мета проекту: успішне складання вступних іспитів до університету Токіо (Тодай), який є високим орієнтиром та відомий як один із кращих ВНЗ в Азії.
Довгострокова мета проекту полягає в тому, аби «навчити» робота складати вступні іспити із високим балом у 2016 році, а вже у 2021 році — набирати достатню для вступу кількість балів.
Серед компаній, які беруть участь у проекті, називають Fujitsu, яка відповідає за математичні тести та IBM, що зосередиться на історії.
Робот уже взяв участь у розв’язанні вступних тестів з математики і правильно відповів на чотири із десяти запитань.
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2774
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13814
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
192
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273305
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256577
