17-річна школярка прикрашає рідне місто малюнками

Тетяна Дмитренко, школярка з Черкас, допомагає рідному місту, розмальовуючи стіни будівель та майданчики оригінальними малюнками. Так на вулиці оживають герої з відомих мультфільмів.

17-річна школярка Тетяна Дмитренко розмальовує будівлі в рідному місті Черкаси. На сірих стінах з’являються яскраві герої улюблених мультфільмів.

За словами самої Тетяни, спочатку її запросили прикрасити власну школу № 20, стіна якої була в аварійному стані. Дівчина вирішила зобразити на ній шкільне життя, що дуже сподобалося однокласникам.

Після успішного виконання цього завдання їй запропонували попрацювати з дитячими майданчиками в межах міського проекту.

«В основному я малювала героїв із радянських старих мультфільмів — «Ну, погоди!», «Винни Пух», «Простоквашино». Багато людей питають, чому не диснеївських персонажів? Справа в тому, що мої малюнки заздалегідь обговорювалися з мешканцями прилеглих будинків та дітьми, які грають на цих майданчиках. Героїв обирали саме вони», — розповідає Тетяна.

Натхненником ідеї прикрасити місто став місцевий депутат Василь Соломаха, який виділив кошти на закупівлю фарби. У свою чергу, дівчині було цікаво спробувати свої сили в такому масштабному проекті, оскільки до того вона не малювала настільки об’ємні картини.

Наталія Дмитренко, мати Тетяни, розповіла, що її донька почала малювати ще в дитинстві. Дівчина досі займається в художньому гуртку, а вільний час присвячує написанню картин.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді