Матеріали грудневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють питання медіа-соціалізації дітей, організації профорієнтаційної роботи в ігровому форматі, профілактики стресів у педагогічній праці тощо.
Зокрема, у статті «Ризики медіа-соціалізації дітей» висвітлено проблему надмірного споживання медіа-продукції дітьми, розглянуто медіа-ризики для підліткового та юнацького віку, а також періоду дорослості.
У статті «Психосоматичні захворювання у дитини» визначено чинники хворобливості дитини під час адаптації до школи, охарактеризовано особливості психосоматичних захворювань дітей, а також розкрито способи розмежування психоматичних захворювань та симуляції хвороб. Також у статті подано рекомендації для батьків щодо дій під час тривалої хвороби дитини та в разі симулювання дитиною захворювання.
Відомо, що гра є оптимальною формою організації розвитку дитини. Використання ігор у профорієнтаційній роботі має максимальний ефект. Про те, як досягти його, читайте в статті «Ігровий підхід у профорієнтаційній роботі практичного психолога». У пригоді фахівцю стане зокрема комплекс інтерактивних профорієнтаційних ігор, поданий у статті.
Педагогічний оптимізм — це запорука реалізації особистісного потенціалу кожної дитини та ефективності навчально-виховного процесу. Про психолого-педагогічний консиліум як засіб запобігання стигматизації йдеться у статті «Взаємини між учителем та учнем: запобігаємо стигматизації». У статті також подано конспект психолого-педагогічного консиліуму «Формуємо об’єктивне ставлення до учня».
Питанню формування позиції безумовного прийняття людиною іншої людини присвячено статтю «Позиція позитивного прийняття іншого та конфліктологічна компетентність школярів». На допомогу практичному психологові у статті вміщено вправи на формування у здорових школярів позиції позитивного прийняття дитини з особливими освітніми потребами, а також формування конфліктологічної компетентності у здорових школярів.
Про елементи арт-терапевтичних технік, зокрема казкотерапії та піскової терапії, як засіб зняття емоційного напруження, тривожності читайте в статті «Техніки збереження та зміцнення психічного здоров’я дитини», у якій подано конспект семінару-практикуму для батьків «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я дитини».
Основні методи боротьби зі стресом розглянуто в статті «Профілактика стресів у педагогічній практиці». У пригоді фахівцю стане також конспект інтерактивного заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», що подано в статті.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюНовий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57725
Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17557
Куточок охорони праці в закладі освіти
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
14991
Які обов’язки директора школи з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
6840
Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46107
