Матеріали грудневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють питання медіа-соціалізації дітей, організації профорієнтаційної роботи в ігровому форматі, профілактики стресів у педагогічній праці тощо.
Зокрема, у статті «Ризики медіа-соціалізації дітей» висвітлено проблему надмірного споживання медіа-продукції дітьми, розглянуто медіа-ризики для підліткового та юнацького віку, а також періоду дорослості.
У статті «Психосоматичні захворювання у дитини» визначено чинники хворобливості дитини під час адаптації до школи, охарактеризовано особливості психосоматичних захворювань дітей, а також розкрито способи розмежування психоматичних захворювань та симуляції хвороб. Також у статті подано рекомендації для батьків щодо дій під час тривалої хвороби дитини та в разі симулювання дитиною захворювання.
Відомо, що гра є оптимальною формою організації розвитку дитини. Використання ігор у профорієнтаційній роботі має максимальний ефект. Про те, як досягти його, читайте в статті «Ігровий підхід у профорієнтаційній роботі практичного психолога». У пригоді фахівцю стане зокрема комплекс інтерактивних профорієнтаційних ігор, поданий у статті.
Педагогічний оптимізм — це запорука реалізації особистісного потенціалу кожної дитини та ефективності навчально-виховного процесу. Про психолого-педагогічний консиліум як засіб запобігання стигматизації йдеться у статті «Взаємини між учителем та учнем: запобігаємо стигматизації». У статті також подано конспект психолого-педагогічного консиліуму «Формуємо об’єктивне ставлення до учня».
Питанню формування позиції безумовного прийняття людиною іншої людини присвячено статтю «Позиція позитивного прийняття іншого та конфліктологічна компетентність школярів». На допомогу практичному психологові у статті вміщено вправи на формування у здорових школярів позиції позитивного прийняття дитини з особливими освітніми потребами, а також формування конфліктологічної компетентності у здорових школярів.
Про елементи арт-терапевтичних технік, зокрема казкотерапії та піскової терапії, як засіб зняття емоційного напруження, тривожності читайте в статті «Техніки збереження та зміцнення психічного здоров’я дитини», у якій подано конспект семінару-практикуму для батьків «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я дитини».
Основні методи боротьби зі стресом розглянуто в статті «Профілактика стресів у педагогічній практиці». У пригоді фахівцю стане також конспект інтерактивного заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», що подано в статті.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюВід Різдва — до Різдва: сенси і традиції свята для дітей
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
13050
Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо: готуємося до Різдва
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
49327
Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101
Сучасний сценарій свята Нового року в дитячому садку
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
93568
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669
