Матеріали грудневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють питання медіа-соціалізації дітей, організації профорієнтаційної роботи в ігровому форматі, профілактики стресів у педагогічній праці тощо.
Зокрема, у статті «Ризики медіа-соціалізації дітей» висвітлено проблему надмірного споживання медіа-продукції дітьми, розглянуто медіа-ризики для підліткового та юнацького віку, а також періоду дорослості.
У статті «Психосоматичні захворювання у дитини» визначено чинники хворобливості дитини під час адаптації до школи, охарактеризовано особливості психосоматичних захворювань дітей, а також розкрито способи розмежування психоматичних захворювань та симуляції хвороб. Також у статті подано рекомендації для батьків щодо дій під час тривалої хвороби дитини та в разі симулювання дитиною захворювання.
Відомо, що гра є оптимальною формою організації розвитку дитини. Використання ігор у профорієнтаційній роботі має максимальний ефект. Про те, як досягти його, читайте в статті «Ігровий підхід у профорієнтаційній роботі практичного психолога». У пригоді фахівцю стане зокрема комплекс інтерактивних профорієнтаційних ігор, поданий у статті.
Педагогічний оптимізм — це запорука реалізації особистісного потенціалу кожної дитини та ефективності навчально-виховного процесу. Про психолого-педагогічний консиліум як засіб запобігання стигматизації йдеться у статті «Взаємини між учителем та учнем: запобігаємо стигматизації». У статті також подано конспект психолого-педагогічного консиліуму «Формуємо об’єктивне ставлення до учня».
Питанню формування позиції безумовного прийняття людиною іншої людини присвячено статтю «Позиція позитивного прийняття іншого та конфліктологічна компетентність школярів». На допомогу практичному психологові у статті вміщено вправи на формування у здорових школярів позиції позитивного прийняття дитини з особливими освітніми потребами, а також формування конфліктологічної компетентності у здорових школярів.
Про елементи арт-терапевтичних технік, зокрема казкотерапії та піскової терапії, як засіб зняття емоційного напруження, тривожності читайте в статті «Техніки збереження та зміцнення психічного здоров’я дитини», у якій подано конспект семінару-практикуму для батьків «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я дитини».
Основні методи боротьби зі стресом розглянуто в статті «Профілактика стресів у педагогічній практиці». У пригоді фахівцю стане також конспект інтерактивного заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», що подано в статті.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюЗавершуємо навчальний семестр у школі
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
251757
Безпека 24/7: правила для учнів на зимових канікулах
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
8242
Проведення експертизи цiнностi документiв
Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
4880
Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
166
Графік відпусток у закладі освіти
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62655
