Матеріали грудневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють питання медіа-соціалізації дітей, організації профорієнтаційної роботи в ігровому форматі, профілактики стресів у педагогічній праці тощо.
Зокрема, у статті «Ризики медіа-соціалізації дітей» висвітлено проблему надмірного споживання медіа-продукції дітьми, розглянуто медіа-ризики для підліткового та юнацького віку, а також періоду дорослості.
У статті «Психосоматичні захворювання у дитини» визначено чинники хворобливості дитини під час адаптації до школи, охарактеризовано особливості психосоматичних захворювань дітей, а також розкрито способи розмежування психоматичних захворювань та симуляції хвороб. Також у статті подано рекомендації для батьків щодо дій під час тривалої хвороби дитини та в разі симулювання дитиною захворювання.
Відомо, що гра є оптимальною формою організації розвитку дитини. Використання ігор у профорієнтаційній роботі має максимальний ефект. Про те, як досягти його, читайте в статті «Ігровий підхід у профорієнтаційній роботі практичного психолога». У пригоді фахівцю стане зокрема комплекс інтерактивних профорієнтаційних ігор, поданий у статті.
Педагогічний оптимізм — це запорука реалізації особистісного потенціалу кожної дитини та ефективності навчально-виховного процесу. Про психолого-педагогічний консиліум як засіб запобігання стигматизації йдеться у статті «Взаємини між учителем та учнем: запобігаємо стигматизації». У статті також подано конспект психолого-педагогічного консиліуму «Формуємо об’єктивне ставлення до учня».
Питанню формування позиції безумовного прийняття людиною іншої людини присвячено статтю «Позиція позитивного прийняття іншого та конфліктологічна компетентність школярів». На допомогу практичному психологові у статті вміщено вправи на формування у здорових школярів позиції позитивного прийняття дитини з особливими освітніми потребами, а також формування конфліктологічної компетентності у здорових школярів.
Про елементи арт-терапевтичних технік, зокрема казкотерапії та піскової терапії, як засіб зняття емоційного напруження, тривожності читайте в статті «Техніки збереження та зміцнення психічного здоров’я дитини», у якій подано конспект семінару-практикуму для батьків «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я дитини».
Основні методи боротьби зі стресом розглянуто в статті «Профілактика стресів у педагогічній практиці». У пригоді фахівцю стане також конспект інтерактивного заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», що подано в статті.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюСтруктура системи забезпечення якості освіти
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
27099
Порушення академічної доброчесності в школі
У Законі про освіту є інструмент боротьби з плагіатом та «запозичуваннями» надбань в освіті — стаття 42 «Академічна доброчесність»
25815
Вступна кампанія 2025: що потрібно знати вже зараз
За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі
58
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
Що у Законі про загальну середню освіту — уточнимо зміни, пов'язані з війною, та проаналізуємо ключові положення й структуру Закону
125246
Комплекси вправ ранкової гімнастики для дітей
Пропонуємо комплекси вправ ранкової гімнастики для різних вікових груп дошкільників. Зможете скористатися інфографікою, щоб зацікавити дітей та формувати у них звичку до фізичної активності.
72