Педагоги України отримали статус «Учитель-експерт»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги України здобули міжнародне визнання. Унікальна однорічна програма Microsoft «Учитель-експерт» відзначила освітян, які поліпшують навчання та успішність учнів за допомогою ефективного використання технологій.

У межах реалізації програми Microsoft «Учитель-експерт» педагоги з Кіровограда, Києва та Дніпропетровська отримали почесний статус «Учителів-експертів».

Міжнародне визнання здобули: Анна Дудич, гімназія «Гармонія» м. Кіровоград, Ярослав Киричков, технічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Київ, Євген Мотурнак, ліцей № 100 м. Дніпропетровськ, Олена Васяніна, ліцей №157 м. Київ. Крім того, Заліщицька державна гімназія Тернопільської області отримала статус «Школи-ментора».

Протягом року педагоги працюватимуть у тісній співпраці з компанією «Microsoft Україна», допомагатимуть у створенні нових продуктів та інструментів для освіти, що сприятиме професійному зростанню освітян та впровадженню інновацій у навчально-виховний процес навчальних закладів.

«Я дуже вдячний міжнародному журі за таке почесне звання. Тепер у мене є доступ до найновіших технологічних розробок у сфері освіти педагогів-ентузіастів з усього світу, що допоможе мені поширювати інноваційні підходи до викладання серед колег», — сказав Євген Мотурнак, один з учителів-експертів.

Зазначимо, що програма «Учитель-експерт» є унікальною однорічною програмою, створеною з метою визнання на всесвітньому рівні педагогів, які поліпшують навчання та успішність учнів за допомогою ефективного використання технологій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282504

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді