У межах реалізації програми Microsoft «Учитель-експерт» педагоги з Кіровограда, Києва та Дніпропетровська отримали почесний статус «Учителів-експертів».
Міжнародне визнання здобули: Анна Дудич, гімназія «Гармонія» м. Кіровоград, Ярослав Киричков, технічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Київ, Євген Мотурнак, ліцей № 100 м. Дніпропетровськ, Олена Васяніна, ліцей №157 м. Київ. Крім того, Заліщицька державна гімназія Тернопільської області отримала статус «Школи-ментора».
Протягом року педагоги працюватимуть у тісній співпраці з компанією «Microsoft Україна», допомагатимуть у створенні нових продуктів та інструментів для освіти, що сприятиме професійному зростанню освітян та впровадженню інновацій у навчально-виховний процес навчальних закладів.
«Я дуже вдячний міжнародному журі за таке почесне звання. Тепер у мене є доступ до найновіших технологічних розробок у сфері освіти педагогів-ентузіастів з усього світу, що допоможе мені поширювати інноваційні підходи до викладання серед колег», — сказав Євген Мотурнак, один з учителів-експертів.
Зазначимо, що програма «Учитель-експерт» є унікальною однорічною програмою, створеною з метою визнання на всесвітньому рівні педагогів, які поліпшують навчання та успішність учнів за допомогою ефективного використання технологій.
Статті за темою
Усі статті за темоюКуточок охорони праці в закладі освіти
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
14986
Які обов’язки директора школи з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
6830
Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46090
Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9188
Яким буде НМТ—2026
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1136
