Міністерство освіти і науки України роз’яснило окремі питання щодо застосування Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2013 № 772.
Відповідний лист «Щодо застосування орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів» від 04.12.2013 № 1/9-860 підписав заступник Міністра освіти і науки України Борис Жебровський.
У листі міністерство роз’яснює, що на підставі орієнтовних критеріїв відповідним органам управління освітою варто розробити власні критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів для державної атестації закладів з метою визначення ефективності їхньої роботи відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, а також для аналізу потенційних можливостей.
Міністерство рекомендує місцевим органам управління освітою погодити розроблені критерії оцінювання діяльності ДНЗ з Державною інспекцією навчальних закладів України.
Варто звернути увагу на те, що критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів не мають передбачати збільшення документообігу у закладі та обов’язково повинні ураховувати типи дошкільних навчальних закладів, специфіку соціально-економічних умов регіону, стартових можливостей роботи конкретних навчальних закладів.
Ознайомтеся з документом докладніше.
Статті за темою
Усі статті за темоюЯк оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4921
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
453
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7111
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3160
Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
804