Нині «гаряча пора» атестаційного періоду та закінчення діловодного року, тож для вас — порядок діяльності атестаційної комісії ІІ рівня; рекомендації, пам’ятки щодо складання номенклатури справ навчального закладу, визначення строків зберігання документів.
У цьому номері журналу ми підготували роз’яснення щодо змін, внесених до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах.
Окрім того, ви можете ознайомитися з досвідом роботи колективу одного з ялтинських загальноосвітніх навчальних закладів щодо оцінювання стану здоров’я учнів, із пам’ятками щодо проведення обов’язкових щорічних профілактичних медичних оглядів учнів, визначення середніх значень показників фізичного розвитку дівчат та хлопців.
Також пропонуємо вашій увазі роз’яснення експерта щодо відповідальності медичних працівників за порушення лікарської таємниці.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках грудневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».
Статті за темою
Усі статті за темоюАсистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81642
Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2419
Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76337
Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8129
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
11148