Номенклатура справ навчального закладу

Зустрічайте грудневий номер журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Номенклатура справ навчального закладу», зокрема витяги з нормативно-правових документів, рекомендації, пам’ятки.

Нині «гаряча пора» атестаційного періоду та закінчення діловодного року, тож для вас — порядок діяльності атестаційної комісії ІІ рівня; рекомендації, пам’ятки щодо складання номенклатури справ навчального закладу, визначення строків зберігання документів.

У цьому номері журналу ми підготували роз’яснення щодо змін, внесених до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах.

Окрім того, ви можете ознайомитися з досвідом роботи колективу одного з ялтинських загальноосвітніх навчальних закладів щодо оцінювання стану здоров’я учнів, із пам’ятками щодо проведення обов’язкових щорічних профілактичних медичних оглядів учнів, визначення середніх значень показників фізичного розвитку дівчат та хлопців.

Також пропонуємо вашій увазі роз’яснення експерта щодо відповідальності медичних працівників за порушення лікарської таємниці.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках грудневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230635

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді