Новий журнал «Держзакупівлі» — це надійний помічник для членів комітетів із конкурсних торгів у відділах освіти. На сторінках цього видання Ви знайдете корисні матеріали, консультації провідних експертів та конкретні рішення робочих ситуацій.
Освітні установи регулярно проводять конкурсні торги, а це, як відомо, — дуже складна справа. Члени комітетів із конкурсних торгів у відділах освіти витрачають багато часу й зусиль на підготовку та проведення процесу закупівель.
На допомогу членам комітетів з конкурсних торгів і фахівців з державних закупівель із січня 2014 року виходитиме новий журнал «Держзакупівлі».
Журнал «Держзакупівлі» — перший на ринку спеціалізований практичний журнал КОНКРЕТНИХ РІШЕНЬ РОБОЧИХ СИТУАЦІЙ.
На сторінках видання представлено огляд змін у законодавстві, оперативні консультації провідних фахівців та експертів у сфері держзакупівель, відповіді на запитання з практики замовників, а також учасників.
Ви знайдете все про складання річного плану, оприлюднення інформації, складання документації, проведення процедур, укладання договору про закупівлю.
Також на сторінках журналу «Держзакупівлі»:
- ПОКРОКОВІ ІНСТРУКЦІЇ
- Виправлення помилок
- Практика перевірок
Ознайомтеся докладніше та замовте презентаційний номер журналу «Держзакупівлі»!
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.