Українські школярі відвідають визначні місця країни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За підсумками громадського обговорення обрано 10 визначних місць України, які мають відвідати учні ЗНЗ у межах однойменного проекту. На переконання організаторів, знайомство з пам’ятками різних історичних епох дозволить дітям краще розуміти події минулого.

Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало методичні рекомендації щодо проведення культурологічно-виховного проекту «Десять визначних місць України».

У листі «Про методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського культурологічно-виховного проекту «Десять визначних місць України» від 18.12.2013 № 1/9-887 наголошується, що проект ініційовано для популяризації культурного розмаїття, історичної спадщини України; формування історичної пам’яті підростаючого покоління; забезпечення духовної єдності поколінь через активні форми і методи навчання та виховання.

«Пріоритетним напрямом виховання дітей та молоді є патріотичне виховання, яке передбачає формування та розвиток духовності молоді, соціально значущих цінностей, громадянськості й патріотизму, формування високих моральних цінностей, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, визнання духовної єдності всіх регіонів України», — йдеться у документі.

Проект передбачає відвідування учнями ЗНЗ визначних історичних та культурних місць України, повідомляє Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. На переконання організаторів проекту, ознайомлення з образотворчим мистецтвом, архітектурою різних історичних періодів поглиблює розуміння історичних процесів.

За результатами громадського обговорення було обрано такі визначні місця України:

  1. Ансамбль історичного центру м. Львова (Палац Потоцьких, Високий Замок);
  2. «Золоте кільце» Полтавщини (Гоголівські місця, Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному, Спасо-Преображенський Мгарський монастир);
  3. Меморіальний комплекс пам’яток оборони міста Севастополя 1854-1855 рр., 1941-1944 рр. «Малахів курган»;
  4. Національний дендрологічний парк «Софіївка», м. Умань, Черкаська обл.;
  5. Національний заповідник «Замки Тернопілля» (Збаразький, Тернопільський (Старий), Ягільницький замки, Вишнівецький палацовий комплекс, замок Гольських (м.Чортків);
  6. Національний заповідник «Софія Київська», Києво-Печерська лавра;
  7. Національний заповідник «Хортиця», м. Запоріжжя;
  8. Південний берег Криму (Ханський, Лівадійський, Воронцовський, Масандрівський палаци, Бахчисарайський фонтан, «Ластівчине гніздо»);
  9. Свято-Успенська Почаївська Лавра, Тернопільська обл.;
  10. Шевченківський національний заповідник у м. Каневі.

МОН рекомендує забезпечити відвідування школярами вказаних місць, а також залучити вихованців гуртків туристсько-краєзнавчого та історичного спрямування до проведення екскурсій.

Ознайомтеся з презентаційними матеріалами.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81680

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2424

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76533

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8205

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді