Українські школярі відвідають визначні місця країни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За підсумками громадського обговорення обрано 10 визначних місць України, які мають відвідати учні ЗНЗ у межах однойменного проекту. На переконання організаторів, знайомство з пам’ятками різних історичних епох дозволить дітям краще розуміти події минулого.

Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало методичні рекомендації щодо проведення культурологічно-виховного проекту «Десять визначних місць України».

У листі «Про методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського культурологічно-виховного проекту «Десять визначних місць України» від 18.12.2013 № 1/9-887 наголошується, що проект ініційовано для популяризації культурного розмаїття, історичної спадщини України; формування історичної пам’яті підростаючого покоління; забезпечення духовної єдності поколінь через активні форми і методи навчання та виховання.

«Пріоритетним напрямом виховання дітей та молоді є патріотичне виховання, яке передбачає формування та розвиток духовності молоді, соціально значущих цінностей, громадянськості й патріотизму, формування високих моральних цінностей, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, визнання духовної єдності всіх регіонів України», — йдеться у документі.

Проект передбачає відвідування учнями ЗНЗ визначних історичних та культурних місць України, повідомляє Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. На переконання організаторів проекту, ознайомлення з образотворчим мистецтвом, архітектурою різних історичних періодів поглиблює розуміння історичних процесів.

За результатами громадського обговорення було обрано такі визначні місця України:

  1. Ансамбль історичного центру м. Львова (Палац Потоцьких, Високий Замок);
  2. «Золоте кільце» Полтавщини (Гоголівські місця, Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному, Спасо-Преображенський Мгарський монастир);
  3. Меморіальний комплекс пам’яток оборони міста Севастополя 1854-1855 рр., 1941-1944 рр. «Малахів курган»;
  4. Національний дендрологічний парк «Софіївка», м. Умань, Черкаська обл.;
  5. Національний заповідник «Замки Тернопілля» (Збаразький, Тернопільський (Старий), Ягільницький замки, Вишнівецький палацовий комплекс, замок Гольських (м.Чортків);
  6. Національний заповідник «Софія Київська», Києво-Печерська лавра;
  7. Національний заповідник «Хортиця», м. Запоріжжя;
  8. Південний берег Криму (Ханський, Лівадійський, Воронцовський, Масандрівський палаци, Бахчисарайський фонтан, «Ластівчине гніздо»);
  9. Свято-Успенська Почаївська Лавра, Тернопільська обл.;
  10. Шевченківський національний заповідник у м. Каневі.

МОН рекомендує забезпечити відвідування школярами вказаних місць, а також залучити вихованців гуртків туристсько-краєзнавчого та історичного спрямування до проведення екскурсій.

Ознайомтеся з презентаційними матеріалами.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57727

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17559

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді