Грудневий номер щомісячного журналу «Заступник директора школи» присвячено темі «Розвиток проектної компетентності учнів».
На шпальтах журналу висвітлено аспекти використання методу проектів у роботі і з учнями, і з педагогами, охарактеризовано реалізацію програми щодо розвитку проектної компетентності учнів у школі, зазначено переваги використання методу проектів. Також розглянуто етапи реалізації проектів «Витівки Місяця», «Народження громадянина».
Щоб запобігти різним проявам негативних явищ в учнівському середовищі, скористайтеся опублікованими порадами фахівців щодо профілактики правопорушень і злочинності учнів.
Також пропонуємо ознайомитися з результатами моніторингу патріотичної свідомості учнівської молоді. Цікавим досвідом виховання патріотичних та естетичних почуттів у числі журналу діляться колеги з різних куточків України. Вам стануть у пригоді публікації, в яких висвітлено досвід організації роботи секції хортингу, гуртка «Фітодизайн», клубу дідусів і бабусь.
Окрім того, у грудневому номері журналу подано переліки публікацій, зразків та форм документів, наведених у журналі «Заступник директора школи» у 2013 році.
Статті за темою
Усі статті за темоюТехніки та прийоми згоди, що допоможуть у взаєминах з батьками
Озбройтеся інструментами ефективного спілкування з батьками — перегляньте техніки і прийоми, що допоможуть налагодити конструктивну взаємодію
5151
Як проводити батьківські збори в школі
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення і тематику батьківських зборів
41684
Система забезпечення якості освіти: нова українська школа
Актуальним для кожної школи є питання розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Як це зробити та що потрібно врахувати? Отримайте відповіді та матеріали під час онлайн-навчання
5824
Росіянізми: як розпізнати та чим замінити
«Політь бур’ян», — закликав Максим Рильський дбати про чистоту мови. Розпочнемо «польові роботи» з росіянізмів. Які треба знешкодити, а які мають право на життя? Проаналізуйте приклади, щоб закріпити знання.
53
Як створити розвивальне предметно-ігрове середовище в дошкільному закладі
Що таке розвивальне предметне середовище та як забезпечити його у закладі освіти - читайте у статті
30838