У МОН розробили навчальні плани для дітей з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерством освіти і науки України розроблено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами. У відомстві також визначили етапи введення навчальних планів у дію.

З огляду на впровадження з 1 вересня 2014 року Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами у Міністерстві освіти і науки України (МОН) розробили Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами.

Відповідний наказ підписав заступник Міністра освіти і науки України Борис Жебровський.

Згідно з документом типові навчальні плани визначають зміст і структуру початкової загальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за допомогою інваріантної та варіативної складових. Вони встановлюють погодинне співвідношення між освітніми галузями, гранично тижневе навантаження учнів, загальнотижневу кількість годин за освітніми галузями та загальнотижневу кількість годин на корекційно-розвиткові заняття.

У міністерстві планують увести Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, в дію поетапно:

  • у підготовчих, 1-2-х класах — з 2014/2015 навчального року;
  • у 3-х класах — з 2015/2016 навчального року;
  • у 4-х класах — з 2016/2017 навчального року.

Також передбачено проведення корекційно-розвиткових занять, змістове наповнення яких буде визначатися з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей.

Розроблені типові навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем та протягом 5 років навчання. Ознайомтеся з ними докладніше.

Також повідомляємо, що зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282488

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
65

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді