У МОН розробили навчальні плани для дітей з особливими потребами

Міністерством освіти і науки України розроблено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами. У відомстві також визначили етапи введення навчальних планів у дію.

З огляду на впровадження з 1 вересня 2014 року Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами у Міністерстві освіти і науки України (МОН) розробили Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами.

Відповідний наказ підписав заступник Міністра освіти і науки України Борис Жебровський.

Згідно з документом типові навчальні плани визначають зміст і структуру початкової загальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за допомогою інваріантної та варіативної складових. Вони встановлюють погодинне співвідношення між освітніми галузями, гранично тижневе навантаження учнів, загальнотижневу кількість годин за освітніми галузями та загальнотижневу кількість годин на корекційно-розвиткові заняття.

У міністерстві планують увести Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, в дію поетапно:

  • у підготовчих, 1-2-х класах — з 2014/2015 навчального року;
  • у 3-х класах — з 2015/2016 навчального року;
  • у 4-х класах — з 2016/2017 навчального року.

Також передбачено проведення корекційно-розвиткових занять, змістове наповнення яких буде визначатися з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей.

Розроблені типові навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем та протягом 5 років навчання. Ознайомтеся з ними докладніше.

Також повідомляємо, що зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Школа».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45499

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді